|
|
(11 промежуточных версий не показаны.) | Строка 320: |
Строка 320: |
| </style> | | </style> |
| <![endif]--> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:510.0pt;mso-element-frame-height: 698.55pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:49.55pt;mso-element-top:40.3pt;mso-height-rule:exactly"></div> | | <![endif]--> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:510.0pt;mso-element-frame-height: 698.55pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:49.55pt;mso-element-top:40.3pt;mso-height-rule:exactly"></div> |
- | '''Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера''' <br> | + | '''Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера''' .<br> |
| | | |
| <span class="1"><span style="color:black">Ґаннуся і Мудрунчик повели Елзіка на екскурсію. Його зацікавило, де на планеті Землявикористовують комп'ютер.</span></span> <span class="1"><span style="color:black">У найближчому супермаркеті купили цукерок. Там біля кожної каси стоїть комп'ютер. Ганнуся | | <span class="1"><span style="color:black">Ґаннуся і Мудрунчик повели Елзіка на екскурсію. Його зацікавило, де на планеті Землявикористовують комп'ютер.</span></span> <span class="1"><span style="color:black">У найближчому супермаркеті купили цукерок. Там біля кожної каси стоїть комп'ютер. Ганнуся |
- | </span></span> | + | </span></span> пояснила, що спеціальний пристрій зчитує код товару, передає його в [[Конспект уроку «Тема 4. МІЙ КОМП'ЮТЕР»|комп'ютер]], і тойвизначає ціну товару та додає її до вартості покупки.<span class="1"><span style="color:black"> Поряд із супермаркетом - каса попереднього продажу залізничних та авіа-квитків.</span></span> <span class="1"><span style="color:black">Тут комп'ютер зберігає[[Поняття про інформацію.| інформацію]] про всі маршрути,про наявність вільних місць,про ціну квитків, допомагає вибрати найкращий маршрут.</span></span> <span class="1"><span style="color:black">На |
- | | + | </span></span>одному будинку Елзік<span class="1"><span style="color:black">прочитав вивіску: "Проектний |
- | пояснила, що спеціальний пристрій зчитує код товару, передає його в[[Конспект_уроку_«Тема_4._МІЙ_КОМП'ЮТЕР»|комп'ютер]], і тойвизначає ціну товару та додає її до вартості покупки.<span class="1"><span style="color:black">Поряд із супермаркетом - каса попереднього продажу залізничних та авіа-квитків.</span></span> <span class="1"><span style="color:black">Тут комп'ютер зберігає[[Поняття_про_інформацію.| інформацію]] про всі маршрути,про наявність вільних місць,про ціну квитків, допомагає вибрати найкращий маршрут.</span></span> <span class="1"><span style="color:black">На | + | |
- | </span></span> | + | |
- | | + | |
- | одному будинку Елзік<span class="1"><span style="color:black">прочитав вивіску: "Проектний | + | |
| інститут".</span></span><span><span style="mso-list:Ignore">—<span> </span></span></span><span class="1"><span style="color:black">Тут за допомогою комп'ютера інженери | | інститут".</span></span><span><span style="mso-list:Ignore">—<span> </span></span></span><span class="1"><span style="color:black">Тут за допомогою комп'ютера інженери |
- | проектують нові будинки, мости, розробляють сучасні проекти оновлення міста, — пояснила</span></span><span class="1"><span style="color:black">Гномик Мудрунчик повів друзів до Будинку моделей. Тут комп'ютер використовують для створення нових моделей одягу.</span></span> <span class="1"><span style="color:black">Завітали до перукарні, де комп'ютер моделює зачіски. | + | проектують нові будинки, мости, розробляють сучасні проекти оновлення міста, — пояснила </span></span><span class="1"><span style="color:black">Гномик Мудрунчик повів друзів до Будинку моделей. Тут комп'ютер використовують для створення нових моделей одягу.</span></span> <span class="1"><span style="color:black">Завітали до перукарні, де комп'ютер моделює зачіски. |
| </span></span> Елзікові це найбільше сподобалося. Він навіть вирішив спробувати змінити свою зачіску. <!--[if !mso]> | | </span></span> Елзікові це найбільше сподобалося. Він навіть вирішив спробувати змінити свою зачіску. <!--[if !mso]> |
| <style> | | <style> |
Строка 338: |
Строка 334: |
| .shape {behavior:url(#default#VML);} | | .shape {behavior:url(#default#VML);} |
| </style> | | </style> |
- | <![endif]--> | + | <![endif]--> |
- | | + | |
- | <br>
| + | |
| | | |
| <span class="125"><span style="color:black">Ці </span></span>скоморохи прийшли збирати яблука. Яблука висять високо — їх не дістати. Але <span class="126"><span style="color:black">веселі | | <span class="125"><span style="color:black">Ці </span></span>скоморохи прийшли збирати яблука. Яблука висять високо — їх не дістати. Але <span class="126"><span style="color:black">веселі |
Строка 665: |
Строка 659: |
| <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:296.65pt;mso-element-frame-height: 210.15pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:255.9pt;mso-element-top:265.85pt;mso-height-rule:exactly"></div> | | <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:296.65pt;mso-element-frame-height: 210.15pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:255.9pt;mso-element-top:265.85pt;mso-height-rule:exactly"></div> |
| <span class="126"><span style="color:black">Коли | | <span class="126"><span style="color:black">Коли |
- | </span></span> ти пересуваєш [[Тема_5._Що_за_звір_-_комп'ютерна_машина?_Маніпулятор_„миша",_його_призначення_та_правила_роботи_з_ним._Ліва_кнопка.|мишу]] по килимку, по екрану рухається стрілка-вказівник.Стрілкою ти прицілюєшся в яблуко. А коли клацаєш кнопкою миші — подаєш команду стрільцям. За допомогою лівої кнопки ти | + | </span></span> ти пересуваєш мишу по килимку, по екрану рухається стрілка-вказівник.Стрілкою ти прицілюєшся в яблуко. А коли клацаєш кнопкою миші — подаєш команду стрільцям. За допомогою лівої кнопки ти керуєш лівим стрільцем (він влучає у жовті яблука), а за допомогою правої <span class="124"><span style="color:black">—</span></span><span class="126"><span style="color: black;">правим (він </span></span><span class="126"><span style="color:black">влучає у |
| + | </span></span>червоні яблука). |
| | | |
- | керуєш лівим стрільцем (він влучає у жовті яблука), а за допомогою правої <span class="124"><span style="color:black">—</span></span><span class="126"><span style="color:black">правим (він влучає у
| + | <br> |
- | </span></span>
| + | |
- | | + | |
- | червоні яблука).
| + | |
| | | |
- | <!--[if gte mso 9]><xml> | + | '''<span lang="RU">Для</span>'''<span lang="RU"> '''розумників і розумниць''' </span><!--[if gte mso 9]><xml> |
| <o:OfficeDocumentSettings> | | <o:OfficeDocumentSettings> |
| <o:TargetScreenSize>800x600</o:TargetScreenSize> | | <o:TargetScreenSize>800x600</o:TargetScreenSize> |
Строка 992: |
Строка 984: |
| font-family:"Times New Roman","serif";} | | font-family:"Times New Roman","serif";} |
| </style> | | </style> |
- | <![endif]--> '''<span lang="RU">Для</span>'''<span lang="RU"> '''розумників і розумниць''' </span><br> | + | <![endif]--> <!--[if gte mso 9]><xml> |
- | | + | |
- | <!--[if gte mso 9]><xml> | + | |
| <o:OfficeDocumentSettings> | | <o:OfficeDocumentSettings> |
| <o:AllowPNG/> | | <o:AllowPNG/> |
Строка 1638: |
Строка 1628: |
| персонажеві казки.</span></span> | | персонажеві казки.</span></span> |
| | | |
- | [[Image:S7.jpg]][[Image:S71.jpg|640x320px|Знайди пару кожному персонажеві казки.]]<br>
| + | [[Image:S71.jpg|left|640x158px|Знайди пару кожному персонажеві казки.]] |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| + | [[Image:S7.jpg]]<br> <br> <br> <br> <br> <br> |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| + | ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_2_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Сходинки до інформатики. 2 клас]<br>'' ''Вислано читачаму з сайту'' |
| | | |
- | ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [[../../../../index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_2_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81|Сходинки до інформатики. 2 клас]]<br>'' ''Вислано читачаму з сайту''
| + | <br> |
| + | |
| + | <br> |
| | | |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
Текущая версия на 13:30, 22 октября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 2 клас>> Інформатика: Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера .
Ґаннуся і Мудрунчик повели Елзіка на екскурсію. Його зацікавило, де на планеті Землявикористовують комп'ютер. У найближчому супермаркеті купили цукерок. Там біля кожної каси стоїть комп'ютер. Ганнуся
пояснила, що спеціальний пристрій зчитує код товару, передає його в комп'ютер, і тойвизначає ціну товару та додає її до вартості покупки. Поряд із супермаркетом - каса попереднього продажу залізничних та авіа-квитків. Тут комп'ютер зберігає інформацію про всі маршрути,про наявність вільних місць,про ціну квитків, допомагає вибрати найкращий маршрут. На
одному будинку Елзікпрочитав вивіску: "Проектний
інститут".— Тут за допомогою комп'ютера інженери
проектують нові будинки, мости, розробляють сучасні проекти оновлення міста, — пояснила Гномик Мудрунчик повів друзів до Будинку моделей. Тут комп'ютер використовують для створення нових моделей одягу. Завітали до перукарні, де комп'ютер моделює зачіски.
Елзікові це найбільше сподобалося. Він навіть вирішив спробувати змінити свою зачіску.
Ці скоморохи прийшли збирати яблука. Яблука висять високо — їх не дістати. Але веселі
можна збити пострілом із лука, якщо добре прицілитися. Керуєш подіями ти. Поклади долоню правої руки на мишу так, щоб вказівний палець лежав на лівій кнопці, а середній — на правій
Коли
ти пересуваєш мишу по килимку, по екрану рухається стрілка-вказівник.Стрілкою ти прицілюєшся в яблуко. А коли клацаєш кнопкою миші — подаєш команду стрільцям. За допомогою лівої кнопки ти керуєш лівим стрільцем (він влучає у жовті яблука), а за допомогою правої —правим (він влучає у
червоні яблука).
Для розумників і розумниць
Знайди пару кожному
персонажеві казки.
Файл:S7.jpg
Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 2 клас Вислано читачаму з сайту
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|