|
|
(2 промежуточные версии не показаны) | Строка 6: |
Строка 6: |
| </span></span>барв веселки, як це зображено на малюнку. <span class="1"><span style="color:black">Художники роблять ескізи своїх картин | | </span></span>барв веселки, як це зображено на малюнку. <span class="1"><span style="color:black">Художники роблять ескізи своїх картин |
| </span></span> олівцем на папері, а потім відтворюють їх на полотні У них є спеціальні фарби та різні пензлики.<span class="1"><span style="color:black"> нглійське слово </span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:EN-US">paint</span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:EN-US"> </span><span style="color:black">означає </span></span><span class="1"><span style="color:black">"писати фарбами". Саме таку назву має програма, з якою ти сьогодні познайомишся.</span></span><span class="1"><span style="color:black"> А | | </span></span> олівцем на папері, а потім відтворюють їх на полотні У них є спеціальні фарби та різні пензлики.<span class="1"><span style="color:black"> нглійське слово </span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:EN-US">paint</span></span><span class="a0"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:RU;mso-fareast-language:EN-US"> </span><span style="color:black">означає </span></span><span class="1"><span style="color:black">"писати фарбами". Саме таку назву має програма, з якою ти сьогодні познайомишся.</span></span><span class="1"><span style="color:black"> А |
- | </span></span> ось її піктограма на робочому столі [[Конспект_уроку:_Типова_архітектура_персонального_комп'ютера._Класифікація_та_основні_характеристики_ПК|комп'ютера]]. ''<span class="1"><span style="color:black">Бачиш різноманітні пензлики в підставці на</span></span>'' ''піктограмі?'' Під ними назва <span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language:EN-US">Paint</span><span style="color:black;mso-fareast-language:EN-US">. </span><span style="color:black">Підведи до цієї піктограми вказівник та клацни двічі ліву</span></span> кнопку миші. Почне працювати програма <span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language: EN-US">Paint</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language: EN-US">.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml> | + | </span></span> ось її піктограма на робочому столі [[Конспект уроку: Типова архітектура персонального комп'ютера. Класифікація та основні характеристики ПК|комп'ютера]]. ''<span class="1"><span style="color:black">Бачиш різноманітні пензлики в підставці на</span></span>'' ''піктограмі?'' Під ними назва <span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language:EN-US">Paint</span><span style="color:black;mso-fareast-language:EN-US">. </span><span style="color:black">Підведи до цієї піктограми вказівник та клацни двічі ліву</span></span> кнопку миші. Почне працювати програма <span class="1"><span lang="EN-US" style="color:black;mso-ansi-language:EN-US;mso-fareast-language: EN-US">Paint</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language: EN-US">.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml> |
| <o:OfficeDocumentSettings> | | <o:OfficeDocumentSettings> |
| <o:AllowPNG/> | | <o:AllowPNG/> |
Строка 15: |
Строка 15: |
| | | |
| <span class="125"><span style="color:black">Перед </span></span><span class="126"><span style="color:black">тобою вікно програми </span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US" style="color:black">Paint</span></span><span class="120pt"><span lang="RU" style="color:black;mso-ansi-language:RU">. </span></span><span class="126"><span style="color:black">Ти бачиш велике біле поле. Воно схоже на | | <span class="125"><span style="color:black">Перед </span></span><span class="126"><span style="color:black">тобою вікно програми </span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US" style="color:black">Paint</span></span><span class="120pt"><span lang="RU" style="color:black;mso-ansi-language:RU">. </span></span><span class="126"><span style="color:black">Ти бачиш велике біле поле. Воно схоже на |
- | </span></span> аркуш паперу. На ньому й створюватимеш малюнок. Можеш олівцем, а можеш <span class="124"><span style="color:black">— </span></span><span class="126"><span style="color:black">[[Ознайомлення_з_фарбами_пензлями._Повні_уроки|пензлем]]. Зображення цих інструментів ти побачиш ліворуч від білого поля. Там розташовано набір кнопок, який називається </span></span><span class="12BookmanOldStyle"><span style="font-size:12.0pt;color:black">панеллю інструментів.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml> | + | </span></span> аркуш паперу. На ньому й створюватимеш малюнок. Можеш олівцем, а можеш <span class="124"><span style="color:black">— </span></span><span class="126"><span style="color:black">[[Ознайомлення з фарбами пензлями. Повні уроки|пензлем]]. Зображення цих інструментів ти побачиш ліворуч від білого поля. Там розташовано набір кнопок, який називається </span></span><span class="12BookmanOldStyle"><span style="font-size:12.0pt;color:black">панеллю інструментів.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml> |
| <o:OfficeDocumentSettings> | | <o:OfficeDocumentSettings> |
| <o:AllowPNG/> | | <o:AllowPNG/> |
Строка 1279: |
Строка 1279: |
| можна малювати.</span></span><span class="126"><span style="color:black">Тепер, | | можна малювати.</span></span><span class="126"><span style="color:black">Тепер, |
| </span></span> пересуваючи мишу по килимку, перенеси олівець на аркуш. Зупинись там, де збираєшся почати малювати. Натисни і не відпускай ліву кнопку миші. Уявляй собі, що ти тримаєш олівець і малюєш, не відриваючи руки. <span class="126"><span style="color:black">Коли | | </span></span> пересуваючи мишу по килимку, перенеси олівець на аркуш. Зупинись там, де збираєшся почати малювати. Натисни і не відпускай ліву кнопку миші. Уявляй собі, що ти тримаєш олівець і малюєш, не відриваючи руки. <span class="126"><span style="color:black">Коли |
- | </span></span> закінчиш малювати, підведи вказівник миші у правий верхній кут екрана до кнопки з хрестиком. <span class="126"><span>Клацни ліву кнопку [[НАЛАГОДЖЕННЯ_МИШІ|миші]]. Вікно програми | + | </span></span> закінчиш малювати, підведи вказівник миші у правий верхній кут екрана до кнопки з хрестиком. <span class="126"><span>Клацни ліву кнопку [[НАЛАГОДЖЕННЯ МИШІ|миші]]. Вікно програми |
| </span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US">Paint</span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US"> </span></span><span class="126"><span>закрилося, і ти повернувся до | | </span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US">Paint</span></span><span class="120pt"><span lang="EN-US"> </span></span><span class="126"><span>закрилося, і ти повернувся до |
| </span></span>робочого столу. | | </span></span>робочого столу. |
Строка 1285: |
Строка 1285: |
| '''<span style="">Для розумників та розумниць</span>''' | | '''<span style="">Для розумників та розумниць</span>''' |
| | | |
- | ''Що переплутав худ''''ожник?'' | + | ''Що переплутав художник?''''' ''' |
| | | |
| '''<span style="">[[Image:S27.jpg|left|138x120px|Що переплутав художник?]]</span>''' | | '''<span style="">[[Image:S27.jpg|left|138x120px|Що переплутав художник?]]</span>''' |
Строка 1297: |
Строка 1297: |
| </xml><![endif]--> | | </xml><![endif]--> |
| | | |
- | | + | <br> |
| | | |
| ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [[Інформатика 2 клас|Сходинки до інформатики. 2 клас]]<br>'' ''Вислано читачаму з сайту'' | | ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [[Інформатика 2 клас|Сходинки до інформатики. 2 клас]]<br>'' ''Вислано читачаму з сайту'' |
Строка 1305: |
Строка 1305: |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%E2%80%99%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B0_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B2._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
Строка 1653: |
Строка 1653: |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%E2%80%99%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B0_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B2._%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 презентація уроку] |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
Текущая версия на 10:30, 7 марта 2013
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 2 клас>> Інформатика: Комп’ютерна підтримка навчальних предметів
Урок малювання
Ц ей урок малювання - незвичайний. Знаєш чому?Тому що він відбувається у комп'ютерному класі. Ти вмієш тримати олівець та малювати ним. Також умієш користуватися пензлем. Знаєш назви основних кольорів, їх усього три: червоний, жовтий, голубий. Якщо змішувати ці кольори, отримаємо решту
барв веселки, як це зображено на малюнку. Художники роблять ескізи своїх картин
олівцем на папері, а потім відтворюють їх на полотні У них є спеціальні фарби та різні пензлики. нглійське слово paint означає "писати фарбами". Саме таку назву має програма, з якою ти сьогодні познайомишся. А
ось її піктограма на робочому столі комп'ютера. Бачиш різноманітні пензлики в підставці на піктограмі? Під ними назва Paint. Підведи до цієї піктограми вказівник та клацни двічі ліву кнопку миші. Почне працювати програма Paint.
Перед тобою вікно програми Paint. Ти бачиш велике біле поле. Воно схоже на
аркуш паперу. На ньому й створюватимеш малюнок. Можеш олівцем, а можеш — пензлем. Зображення цих інструментів ти побачиш ліворуч від білого поля. Там розташовано набір кнопок, який називається панеллю інструментів. <span />Підведи
вказівник до зображення олівця і клацни один раз ліву кнопку миші. Придивись уважно, і ти помітиш, що кнопка, на якій зображено олівець, змінила свій вигляд і стала світлішою за інші. Це означає, що інструмент“Олівець” обраний, і
можна малювати.Тепер,
пересуваючи мишу по килимку, перенеси олівець на аркуш. Зупинись там, де збираєшся почати малювати. Натисни і не відпускай ліву кнопку миші. Уявляй собі, що ти тримаєш олівець і малюєш, не відриваючи руки. Коли
закінчиш малювати, підведи вказівник миші у правий верхній кут екрана до кнопки з хрестиком. Клацни ліву кнопку миші. Вікно програми
Paint закрилося, і ти повернувся до
робочого столу.
Для розумників та розумниць
Що переплутав художник?
Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 2 клас Вислано читачаму з сайту
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Якщо у вас є виправлення або пропозиції до даного уроку, напишіть нам.
Якщо ви хочете побачити інші корективи і побажання до уроків, дивіться тут - Освітній форум.
|