|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
- | <metakeywords>інформатика, 7 клас, урок, на Тему, Восьминіжка і процедури</metakeywords>Восьминіжка і процедури<br><br>1. Що таке процедура?<br>2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами?<br>3. З чого складається рядок заголовка процедури?<br>4. Який вигляд має команда виклику процедури?<br>5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?<br><br>Процедури без аргументів<br>Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму. | + | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 7 клас|Інформатика 7 клас]]>>Інформатика: Восьминіжка і процедури'''<metakeywords>інформатика, 7 клас, урок, на Тему, Восьминіжка і процедури</metakeywords> |
| + | |
| + | Восьминіжка і процедури<br><br>1. Що таке процедура?<br>2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами?<br>3. З чого складається рядок заголовка процедури?<br>4. Який вигляд має команда виклику процедури?<br>5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?<br><br>Процедури без аргументів<br>Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму. |
| | | |
| <br>Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець<br>Початок Вверх Повтори 3 рази Квадрат Вправо Вправо Все Квадрат Кінець<br><br>Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.<br><br>Процедури з аргументами<br>Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика.<br>Проц Тупик (х) | | <br>Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець<br>Початок Вверх Повтори 3 рази Квадрат Вправо Вправо Все Квадрат Кінець<br><br>Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.<br><br>Процедури з аргументами<br>Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика.<br>Проц Тупик (х) |
Строка 7: |
Строка 9: |
| Початок Повтори у разів Вниз Все Повтори 2 рази Вправо Все Кінець<br><br>Початок<br>Вправо Тупик(3) Перехід (3)Тупик (4) Перехід (4) Тупик(5) Перехід (5) Тупик (6) Перехід (6) Тупик (2) Кінець<br> <br> | | Початок Повтори у разів Вниз Все Повтори 2 рази Вправо Все Кінець<br><br>Початок<br>Вправо Тупик(3) Перехід (3)Тупик (4) Перехід (4) Тупик(5) Перехід (5) Тупик (6) Перехід (6) Тупик (2) Кінець<br> <br> |
| | | |
- | [[Image:inf_7_25.jpeg]]<br> | + | [[Image:Inf 7 25.jpeg]]<br> |
| | | |
| ''Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. Інформатика, 7 клас''<br> | | ''Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. Інформатика, 7 клас''<br> |
Строка 13: |
Строка 15: |
| ''Надіслано читачами з інтернет-сайту'' | | ''Надіслано читачами з інтернет-сайту'' |
| | | |
- | <br> | + | <br> <sub>[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Конспект інформатики]] на допомогу вчителю та учням. Інформатика обучатись онлайн, книги, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|безкоштовні підручники]]</sub> |
| | | |
| [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості | | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
Строка 36: |
Строка 38: |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими |
| + | |
| + | Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| + | |
| + | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Версия 21:10, 29 сентября 2009
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 7 клас>>Інформатика: Восьминіжка і процедури
Восьминіжка і процедури
1. Що таке процедура? 2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами? 3. З чого складається рядок заголовка процедури? 4. Який вигляд має команда виклику процедури? 5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?
Процедури без аргументів Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму.
Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець Початок Вверх Повтори 3 рази Квадрат Вправо Вправо Все Квадрат Кінець
Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.
Процедури з аргументами Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика. Проц Тупик (х)
Початок Повтори х разів Вниз Зафарбуй Все Кінець Проц Перехід (у)
Початок Повтори у разів Вниз Все Повтори 2 рази Вправо Все Кінець
Початок Вправо Тупик(3) Перехід (3)Тупик (4) Перехід (4) Тупик(5) Перехід (5) Тупик (6) Перехід (6) Тупик (2) Кінець
Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. Інформатика, 7 клас
Надіслано читачами з інтернет-сайту
Конспект інформатики на допомогу вчителю та учням. Інформатика обучатись онлайн, книги, безкоштовні підручники
акселеративні методи на уроці національні особливості
виділити головне в уроці - опорний каркас нічого собі уроки
відеокліпи нова система освіти
вправи на пошук інформації підручники основні допоміжні
гумор, притчі, приколи, приказки, цитати презентація уроку
додаткові доповнення реферати
домашнє завдання речовки та вікторизми
задачі та вправи (рішення та відповіді) риторичні питання від учнів
закриті вправи (тільки для використання вчителями) рівень складності звичайний І
знайди інформацію сам рівень складності високий ІІ
ідеальні уроки рівень складності олімпійський III
ілюстрації, графіки, таблиці самоперевірка
інтерактивні технології система оцінювання
календарний план на рік скласти пазл з різних частин інформації
кейси та практикуми словник термінів
комікси статті
коментарі та обговорення тематичні свята
конспект уроку тести
методичні рекомендації шпаргалка
навчальні програми що ще не відомо, не відкрито вченими
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|