Навчально - виховний. Сьогодні ми з вами будемо малювати хмаринки.
+
Навчально - виховний. Сьогодні ми з вами будемо малювати хмаринки.
{{#ev:youtube|bRkF1reGv7k}}
{{#ev:youtube|bRkF1reGv7k}}
-
=== Розвиток уваги ===
+
'''Розвиток уваги'''
-
Спостерігаючи за хмарами з поверхні землі, ми не перестаємо дивуватися їх швидкоплинних фантастичним формам, що зачаровує і притягує нас своїм чарівництвом. Письменники часто використовують образ хмари, якщо потрібно описати щось легке, повітряне та недосяжне, вони асоціюються зі спокоєм, м'якістю і безтурботністю. «А хмари пливуть собі вперед, втоми не знаючи. Так невагомі і легкі, мінливі, непостійні. Химерні хмари часом бувають дуже дивні ». залежно від структури хмари, висоти його розташування і впливу вітру, вони поділяються на види і різновиди за своєю формою Пір’їні хмари складаються з окремих тонких білих ниток. Спостерігаються найчастіше на висоті 6-18 км, повільно дрейфують і нагадують величезну перо. Мають волокнисту структуру і шовковистий блиск. При сході сонця помаранчеві відтінки зафарбують їх особливо яскраво, завдяки їх великій висоті, а при заході сонця, фарби зберігаються ще довго після того як за горизонтом сховається небесне світило. - Пір'їсто-купчасті хмари часто називають «баранці». Кулясті хмари, витягнуті в лінії, дійсно нагадують небесне стадо. Ще вони схожі на брижі на прибережному піску. Часто є попередниками шторму. - Купчасто-дощові - могутні і щільні хмари з сильним вертикальним розвитком (до 14 км), що дають рясні зливи з потужним градом і грозовими явищами. Купчасто-дощові хмари, це хмари, які розвиваються з потужних купчастих хмар. Нижні рівні купчасто-дощових хмар складаються з крапельок води, в той час як на більш високих рівнях, де температури набагато нижче 0 ° C, переважають кристали льоду, які можуть відбивати сонячне світло, забарвлюючи верхівки хмар і надаючи їм різні відтінки.
+
Спостерігаючи за хмарами з поверхні землі, ми не перестаємо дивуватися їх швидкоплинних фантастичним формам, що зачаровує і притягує нас своїм чарівництвом. Письменники часто використовують образ хмари, якщо потрібно описати щось легке, повітряне та недосяжне, вони асоціюються зі спокоєм, м'якістю і безтурботністю. «А хмари пливуть собі вперед, втоми не знаючи. Так невагомі і легкі, мінливі, непостійні. Химерні хмари часом бувають дуже дивні ». залежно від структури хмари, висоти його розташування і впливу вітру, вони поділяються на види і різновиди за своєю формою Пір’їні хмари складаються з окремих тонких білих ниток. Спостерігаються найчастіше на висоті 6-18 км, повільно дрейфують і нагадують величезну перо. Мають волокнисту структуру і шовковистий блиск. При сході сонця помаранчеві відтінки зафарбують їх особливо яскраво, завдяки їх великій висоті, а при заході сонця, [[Вправи_з_різними_прийомами_накладання_фарб_акварелі,_гуаші_та_акрилової_фарби_(мазки,_розтяжка_кольору_“по-сухому”)|фарби ]]зберігаються ще довго після того як за горизонтом сховається небесне світило. - Пір'їсто-купчасті хмари часто називають «баранці». Кулясті хмари, витягнуті в лінії, дійсно нагадують небесне стадо. Ще вони схожі на брижі на прибережному піску. Часто є попередниками шторму. - Купчасто-дощові - могутні і щільні хмари з сильним вертикальним розвитком (до 14 км), що дають рясні зливи з потужним градом і грозовими явищами. Купчасто-дощові хмари, це хмари, які розвиваються з потужних купчастих хмар. Нижні рівні купчасто-дощових хмар складаються з крапельок води, в той час як на більш високих рівнях, де температури набагато нижче 0 ° C, переважають кристали льоду, які можуть відбивати сонячне світло, забарвлюючи верхівки хмар і надаючи їм різні відтінки.
-
=== Фізкультхвилинка: ===
+
'''Фізкультхвилинка:'''
Під мовний супровід учителя діти виконують вправи (4 рази) «Раз» – підняти руки вгору, «Два» – натягнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. «Три-чотири» – прямо стати, Будемо знову починати
Під мовний супровід учителя діти виконують вправи (4 рази) «Раз» – підняти руки вгору, «Два» – натягнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. «Три-чотири» – прямо стати, Будемо знову починати
-
=== Продовжимо наше заняття: ===
+
'''Продовжимо наше заняття:'''
-
Для художника дуже важливо, малюючи пейзаж, правильно передати стан неба, від нього залежить освітленість і загальна колірна гамма ландшафту. Один і той же ландшафт, в одну й ту ж пору року, але залежно від погоди (хмарності) і час доби виглядає по-різному. Тому, працюючи над пейзажем, художник повинен одночасно писати ландшафт і небо, при цьому особливу увагу необхідно приділяти хмар, бо погано намальоване небо може зіпсувати хороший пейзаж. На прогулянці ми з вами розглядали хмаринки. Давайте переглянемо відео і спробуємо приготуватись до малював Тяжелый день
+
Для художника дуже важливо, малюючи [[Ілюстрація:_Пейзажний_живопис_(кольорово-повітряна_перспектива).|пейзаж]], правильно передати стан неба, від нього залежить освітленість і загальна колірна гамма ландшафту. Один і той же [[Птицы_культурных_ландшафтов|ландшафт]], в одну й ту ж пору року, але залежно від погоди (хмарності) і час доби виглядає по-різному. Тому, працюючи над пейзажем, художник повинен одночасно писати ландшафт і небо, при цьому особливу увагу необхідно приділяти хмар, бо погано намальоване небо може зіпсувати хороший пейзаж. На прогулянці ми з вами розглядали хмаринки. Давайте переглянемо відео і спробуємо приготуватись до малював Тяжелый день
{{#ev:youtube|z_x2L4ytbqA&feature}}
{{#ev:youtube|z_x2L4ytbqA&feature}}
-
=== Малювання ===
+
'''Малювання'''
-
Отже нам потрібно визначити характерну форму хмарності, побачити всю гаму відтінків. Хмари не бувають білі або сірі, завжди присутній розтяжка тони, від білого на великих висотах, до сірого або темно-сірого внизу. Там де хмарність не суцільна, небо завжди по тону темніше хмар, але потрібно побоюватися великого контрасту між ними і різко окресленого контуру хмар. У малюнку, намалювавши небо добре «пройтися по ньому розтушовуванням» і пом'якшити переходи тонів, а в самому кінці гумкою виділити білі хмари. Працюючи вугільним олівцем замість гумки добре використовувати шматочок тканини. В акварельних етюдах, працюючи «по мокрому» цікаво виходять хмари, промокаючи фарбу неба в місці розташування хмар віджатою пензлем.
+
Отже нам потрібно визначити характерну форму хмарності, побачити всю гаму відтінків. Хмари не бувають білі або сірі, завжди присутній розтяжка тони, від білого на великих висотах, до сірого або темно-сірого внизу. Там де хмарність не суцільна, небо завжди по тону темніше хмар, але потрібно побоюватися великого контрасту між ними і різко окресленого контуру хмар. У малюнку, намалювавши небо добре «пройтися по ньому розтушовуванням» і пом'якшити переходи тонів, а в самому кінці гумкою виділити білі хмари. Працюючи вугільним олівцем замість гумки добре використовувати шматочок тканини. В акварельних етюдах, працюючи «по мокрому» цікаво виходять хмари, промокаючи фарбу неба в місці розташування хмар віджатою [[Перші_навички_пензлевого_розпису._Повні_уроки|пензлем.]]
{{#ev:youtube|98VU5rZR76Y&feature}}
{{#ev:youtube|98VU5rZR76Y&feature}}
Строка 37:
Строка 33:
Дітки ви уважно подивилися мультфільм, а тепер скажіть що завадило Лунтіку? Просвіти неба між хмарами так само мають розтяжку тону від більш насиченого над головою, до розмитого у горизонту. Змінюється і колір чистого неба від відтінків фіолетового районі, до відтінків бірюзового вдалині.
Дітки ви уважно подивилися мультфільм, а тепер скажіть що завадило Лунтіку? Просвіти неба між хмарами так само мають розтяжку тону від більш насиченого над головою, до розмитого у горизонту. Змінюється і колір чистого неба від відтінків фіолетового районі, до відтінків бірюзового вдалині.
-
=== Веселий віршик: ===
+
'''Веселий віршик:'''
Вітер, сонце, хмари, небо в круговерті неспиненній...
Вітер, сонце, хмари, небо в круговерті неспиненній...
Строка 45:
Строка 41:
Вільний вітер не спинити, не сховати у оселі. Він помре, його не стане. А за вікнами веселий... Він ганятиме хмарини, віддаючи сонцю славу... Вічно житимуть над нами Вітер, Сонце, Небо, Хмари!
Вільний вітер не спинити, не сховати у оселі. Він помре, його не стане. А за вікнами веселий... Він ганятиме хмарини, віддаючи сонцю славу... Вічно житимуть над нами Вітер, Сонце, Небо, Хмари!
-
Сонячне світло, заломлюючись і відбиваючись у хмарах, створює часом такі чудові картини неба, що дивлячись на них, просто дух захоплює і хочеться сказати: «зупинися мить», тому що ніякими словами передати цю красу не можливо. А ось закарбувати в картині художник може, якщо встигне, тому що картини ці постійно міняються. Швидко вислизаючи красу неба художники зазвичай намагаються відобразити в невеликих етюдах, а потім по пам'яті переносять на свої полотна.
+
Сонячне світло, заломлюючись і відбиваючись у хмарах, створює часом такі чудові картини неба, що дивлячись на них, просто дух захоплює і хочеться сказати: «зупинися мить», тому що ніякими словами передати цю красу не можливо. А ось закарбувати в картині художник може, якщо встигне, тому що картини ці постійно міняються. Швидко вислизаючи красу неба художники зазвичай намагаються відобразити в невеликих етюдах, а потім по пам'яті переносять на свої полотна.
+
+
Бажаю всім творчих успіхів!<br>
+
+
'''Список використаних джерел:''' Урок з образотворчого мистецтва у 1-му класі. Автор: Г. Кузьменко.
-
Бажаю всім творчих успіхів!<br>
+
'''За матеріалами''': Освіта.ua. Дата публікації: 06.11.2008 Левин С. Д. Ваш ребёнок рисует. М.: Советский художник, 2000. Макарова Е. Г. Преодолеть страх, или Искусствотерапия. М.: Школа-Пресс, 1996. №18 №18
-
Список використаних джерел: Урок з образотворчого мистецтва у 1-му класі. Автор: Г. Кузьменко. За матеріалами: Освіта.ua. Дата публікації: 06.11.2008 Левин С. Д. Ваш ребёнок рисует. М.: Советский художник, 2000. Макарова Е. Г. Преодолеть страх, или Искусствотерапия. М.: Школа-Пресс, 1996. №18 №18 Над уроком працювали: Пилипенко В.В. Кузьменко Г. Відредаговано та надіслано: Пилипенко В.В.
+
'''Над уроком працювали:''' Пилипенко В.В. Кузьменко Г. Відредаговано та надіслано: Пилипенко В.В.
Навчально - виховний. Сьогодні ми з вами будемо малювати хмаринки.
Розвиток уваги
Спостерігаючи за хмарами з поверхні землі, ми не перестаємо дивуватися їх швидкоплинних фантастичним формам, що зачаровує і притягує нас своїм чарівництвом. Письменники часто використовують образ хмари, якщо потрібно описати щось легке, повітряне та недосяжне, вони асоціюються зі спокоєм, м'якістю і безтурботністю. «А хмари пливуть собі вперед, втоми не знаючи. Так невагомі і легкі, мінливі, непостійні. Химерні хмари часом бувають дуже дивні ». залежно від структури хмари, висоти його розташування і впливу вітру, вони поділяються на види і різновиди за своєю формою Пір’їні хмари складаються з окремих тонких білих ниток. Спостерігаються найчастіше на висоті 6-18 км, повільно дрейфують і нагадують величезну перо. Мають волокнисту структуру і шовковистий блиск. При сході сонця помаранчеві відтінки зафарбують їх особливо яскраво, завдяки їх великій висоті, а при заході сонця, фарби зберігаються ще довго після того як за горизонтом сховається небесне світило. - Пір'їсто-купчасті хмари часто називають «баранці». Кулясті хмари, витягнуті в лінії, дійсно нагадують небесне стадо. Ще вони схожі на брижі на прибережному піску. Часто є попередниками шторму. - Купчасто-дощові - могутні і щільні хмари з сильним вертикальним розвитком (до 14 км), що дають рясні зливи з потужним градом і грозовими явищами. Купчасто-дощові хмари, це хмари, які розвиваються з потужних купчастих хмар. Нижні рівні купчасто-дощових хмар складаються з крапельок води, в той час як на більш високих рівнях, де температури набагато нижче 0 ° C, переважають кристали льоду, які можуть відбивати сонячне світло, забарвлюючи верхівки хмар і надаючи їм різні відтінки.
Фізкультхвилинка:
Під мовний супровід учителя діти виконують вправи (4 рази) «Раз» – підняти руки вгору, «Два» – натягнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. «Три-чотири» – прямо стати, Будемо знову починати
Продовжимо наше заняття:
Для художника дуже важливо, малюючи пейзаж, правильно передати стан неба, від нього залежить освітленість і загальна колірна гамма ландшафту. Один і той же ландшафт, в одну й ту ж пору року, але залежно від погоди (хмарності) і час доби виглядає по-різному. Тому, працюючи над пейзажем, художник повинен одночасно писати ландшафт і небо, при цьому особливу увагу необхідно приділяти хмар, бо погано намальоване небо може зіпсувати хороший пейзаж. На прогулянці ми з вами розглядали хмаринки. Давайте переглянемо відео і спробуємо приготуватись до малював Тяжелый день
Малювання
Отже нам потрібно визначити характерну форму хмарності, побачити всю гаму відтінків. Хмари не бувають білі або сірі, завжди присутній розтяжка тони, від білого на великих висотах, до сірого або темно-сірого внизу. Там де хмарність не суцільна, небо завжди по тону темніше хмар, але потрібно побоюватися великого контрасту між ними і різко окресленого контуру хмар. У малюнку, намалювавши небо добре «пройтися по ньому розтушовуванням» і пом'якшити переходи тонів, а в самому кінці гумкою виділити білі хмари. Працюючи вугільним олівцем замість гумки добре використовувати шматочок тканини. В акварельних етюдах, працюючи «по мокрому» цікаво виходять хмари, промокаючи фарбу неба в місці розташування хмар віджатою пензлем.
Дітки ви уважно подивилися мультфільм, а тепер скажіть що завадило Лунтіку? Просвіти неба між хмарами так само мають розтяжку тону від більш насиченого над головою, до розмитого у горизонту. Змінюється і колір чистого неба від відтінків фіолетового районі, до відтінків бірюзового вдалині.
Веселий віршик:
Вітер, сонце, хмари, небо в круговерті неспиненній...
Вітер розганяє хмари, щоб звільнити місце сонцю, Щоб світило ясно-ясно у чиєсь мале віконце. Вдалині блакитне небо. Не узять його руками, Не затиснути в обіймах, не зігріть холодні хмари.
Вільний вітер не спинити, не сховати у оселі. Він помре, його не стане. А за вікнами веселий... Він ганятиме хмарини, віддаючи сонцю славу... Вічно житимуть над нами Вітер, Сонце, Небо, Хмари!
Сонячне світло, заломлюючись і відбиваючись у хмарах, створює часом такі чудові картини неба, що дивлячись на них, просто дух захоплює і хочеться сказати: «зупинися мить», тому що ніякими словами передати цю красу не можливо. А ось закарбувати в картині художник може, якщо встигне, тому що картини ці постійно міняються. Швидко вислизаючи красу неба художники зазвичай намагаються відобразити в невеликих етюдах, а потім по пам'яті переносять на свої полотна.
Бажаю всім творчих успіхів!
Список використаних джерел: Урок з образотворчого мистецтва у 1-му класі. Автор: Г. Кузьменко.
За матеріалами: Освіта.ua. Дата публікації: 06.11.2008 Левин С. Д. Ваш ребёнок рисует. М.: Советский художник, 2000. Макарова Е. Г. Преодолеть страх, или Искусствотерапия. М.: Школа-Пресс, 1996. №18 №18
Над уроком працювали: Пилипенко В.В. Кузьменко Г. Відредаговано та надіслано: Пилипенко В.В.