KNOWLEDGE HYPERMARKET


Що можна робити з інформацією
Строка 1: Строка 1:
'''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 2 клас|Інформатика 2 клас]]&gt;&gt; Інформатика:&nbsp; "Що можна робити з інформацією"'''<metakeywords>Інформатика, 2 клас, урок, на Тему, Що можна робити, з інформацією</metakeywords> <br>  
'''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]&gt;&gt;[[Інформатика|Інформатика]]&gt;&gt;[[Інформатика 2 клас|Інформатика 2 клас]]&gt;&gt; Інформатика:&nbsp; "Що можна робити з інформацією"'''<metakeywords>Інформатика, 2 клас, урок, на Тему, Що можна робити, з інформацією</metakeywords> <br>  
-
'''Що можна робити з інформацією'''  
+
'''Що можна робити з інформацією''' <!--[if gte mso 9]><xml>
-
 
+
-
<!--[if gte mso 9]><xml>
+
  <o:OfficeDocumentSettings>
  <o:OfficeDocumentSettings>
   <o:AllowPNG/>
   <o:AllowPNG/>
  </o:OfficeDocumentSettings>
  </o:OfficeDocumentSettings>
-
</xml><![endif]-->
+
</xml><![endif]-->  
-
 
+
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
  <w:WordDocument>
  <w:WordDocument>
Строка 322: Строка 319:
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
</style>
</style>
-
<![endif]--> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:420.5pt;mso-element-frame-height:
+
<![endif]--> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:420.5pt;mso-element-frame-height: 226.9pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:112.75pt;mso-element-top:76.65pt;mso-height-rule:exactly"></div>  
-
226.9pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal:
+
 
-
page;mso-element-left:112.75pt;mso-element-top:76.65pt;mso-height-rule:exactly"></div> <br>
+
<span class="1"><span style="color:black">Направді, що можна робити з інформацією?
<span class="1"><span style="color:black">Направді, що можна робити з інформацією?
-
  Пригадаємо, що робив з інформацією гномик Мудрунчик, коли пішов від Ганнусі.
+
</span></span>&nbsp;Пригадаємо, що робив з інформацією гномик Мудрунчик, коли пішов від Ганнусі. По-перше, яку інформацію він одержав? Інформацію про шахи. Від кого він довідався про шахи, де зберігалася ця інформація? Місце збереження - пам'ять Ганнусиного дідуся. <span class="1"><span style="color:black">А як саме Мудрунчик отримав інформацію про
-
  По-перше, яку інформацію він одержав? Інформацію про шахи. Від кого він
+
</span></span>&nbsp;шахи? Почув. Ще й побачив на малюнках у великій книзі. Тобто відбулася <span class="10"><span style="color:black">передача інформації</span></span><span class="0pt1"><span style="color:black"> </span></span><span class="1"><span style="color:black">гномику від дідуся та великої книги.</span></span>&nbsp; Мудрунчика. А точніше можна сказати, що <span class="10"><span style="color:black">інформація зберігається </span></span><span class="1"><span style="color:black">в Мудрунчиковій пам'яті.</span></span><span class="1"><span style="color:black">Що робив гномик, повертаючись від Ганнусі?&nbsp;&nbsp;&nbsp;
-
  довідався про шахи, де зберігалася ця інформація? Місце збереження - пам'ять
+
</span></span>Він думав про шахи, про те, як грати в цю гру. Його мозок виконував роботу. Мудрунчик міркував, він обробляв. <span class="10"><span style="color:black">інформацію</span></span><span class="0pt1"><span style="color:black"> </span></span><span class="1"><span style="color:black">про шахи.</span></span><span class="1"><span style="color:black"> Куди записав гномик Мудрунчик інформацію&nbsp;
-
  Ганнусиного дідуся.</span></span>
+
</span></span>про шахи? У свій блокнотик. Знову відбулася <span class="10"><span style="color:black">передача інформації,</span></span><span class="0pt1"><span style="color:black"> </span></span>і т<span class="1"><span style="color:black">новим місцем збереження став блокнот.</span></span><span style="color:black">епер інформація опинилася ще й в голові
-
<span class="1"><span style="color:black">А як саме Мудрунчик отримав інформацію про
+
<span class="1"><span style="color:black">Отже, людина може сприймати інформацію,
-
  шахи? Почув. Ще й побачив на малюнках у великій книзі. Тобто відбулася </span></span><span class="10"><span style="color:black">передача інформації</span></span><span class="0pt1"><span style="color:black"> </span></span><span class="1"><span style="color:black">гномику від дідуся та великої книги.</span></span>
+
</span></span>
-
<span class="1"><span style="color:black" /></span><!--[if gte mso 9]><xml>
+
&nbsp;обробляти, передавати, зберігати та використовувати її.
 +
 
 +
<span class="1">
 +
</span><!--[if gte mso 9]><xml>
  <o:OfficeDocumentSettings>
  <o:OfficeDocumentSettings>
   <o:AllowPNG/>
   <o:AllowPNG/>
  </o:OfficeDocumentSettings>
  </o:OfficeDocumentSettings>
-
</xml><![endif]-->
+
</xml><![endif]--><span class="120pt5"><span style="color:black">Ти
-
 
+
</span></span>&nbsp;<span class="120pt4"><span style="color:black">вже малював будинок з геометричних фігур. Але тоді ще не вмів зобразити трикутний дах. Сьогодні ти навчишся креслити кути.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">У пригоді тобі стане кнопка, що знаходиться на панелі інструментів справа від прямокутника. Це </span></span><span class="120pt2"><span style="color:black">— </span></span><span class="12BookmanOldStyle3"><span style="font-size:12.0pt;color:black">інструмент “Багатокутник</span></span><span class="120pt4"><span style="color:black">Обери його. На білому полі проведи лінію, а далі став точки. Точки з’єднуються відрізками.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">В останній точці клацни двічі ліву кнопку миші.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">Упорався? Ось які ламані лінії ти можеш малювати! Тепер зумієш створити і гостроверхий будиночок. Та для цього тобі треба стерти попереднє зображення. Робити це гумкою надто довго. Є іншій спосіб.</span></span><span class="120pt4"><span style="color:black">Пересунь вказівник на слово “Рисунок”, що вгорі, й клацни ліву кнопку миші. З’явився</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">список команд. Знайди команду </span></span><span class="12BookmanOldStyle3"><span style="font-size:12.0pt; color:black">“Очистити<span style="mso-tab-count:1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </span>малюнок".</span></span>&nbsp; <span class="120pt4"><span style="color:black">Підведи до неї вказівник і клацни ліву кнопку миші.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">Тепер твій аркуш чистий.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">Можеш малювати будинок.</span></span>
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
  <w:WordDocument>
  <w:WordDocument>
Строка 654: Строка 653:
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
</style>
</style>
-
<![endif]--> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:420.5pt;mso-element-frame-height:
+
<![endif]-->  
-
189.85pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal:
+
<br>
-
page;mso-element-left:112.75pt;mso-element-top:573.3pt;mso-height-rule:exactly"></div> <span class="1"><span style="color:black">Тепер інформація опинилася ще й в голові
+
</span>
-
  Мудрунчика. А точніше можна сказати, що </span></span><span class="10"><span style="color:black">інформація зберігається </span></span><span class="1"><span style="color:black">в Мудрунчиковій пам'яті.</span></span>
+
-
 
+
-
<span class="1"><span style="color:black">Що робив гномик, повертаючись від Ганнусі?
+
-
  Він думав про шахи, про те, як грати в цю гру. Його мозок виконував роботу.
+
-
  Мудрунчик міркував, він </span></span><span class="10"><span style="color:black">обробляв
+
-
  інформацію</span></span><span class="0pt1"><span style="color:black"> </span></span><span class="1"><span style="color:black">про шахи.</span></span>
+
-
 
+
-
<span class="1"><span style="color:black">Куди записав гномик Мудрунчик інформацію
+
-
  про шахи? У свій блокнотик. Знову відбулася </span></span><span class="10"><span style="color:black">передача інформації,</span></span><span class="0pt1"><span style="color:black"> </span></span><span class="1"><span style="color:black">і
+
-
  новим місцем збереження став блокнот.</span></span>
+
-
 
+
-
<span class="1"><span style="color:black">Отже, людина може сприймати інформацію,
+
-
  обробляти, передавати, зберігати та використовувати її.</span></span>
+
-
 
+
-
 
+
-
 
+
-
<span class="1"><span style="color:black" /></span><!--[if gte mso 9]><xml>
+
-
<o:OfficeDocumentSettings>
+
-
  <o:AllowPNG/>
+
-
</o:OfficeDocumentSettings>
+
-
</xml><![endif]-->
+
-
 
+
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
  <w:WordDocument>
  <w:WordDocument>
Строка 992: Строка 969:
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
</style>
</style>
-
<![endif]--> <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:438.7pt;mso-element-frame-height:
+
<![endif]-->  
-
322.85pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal:
+
''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [[Інформатика 2 клас|Сходинки до інформатики. 2 клас]]<br>'' ''Вислано читачаму з сайту'' <br>  
-
page;mso-element-left:99.2pt;mso-element-top:85.85pt;mso-height-rule:exactly"></div> <br>
+
-
<span class="120pt5"><span style="color:black">Ти
+
<br>  
-
  </span></span><span class="120pt4"><span style="color:black">вже малював
+
-
  будинок з геометричних фігур. Але тоді ще не вмів зобразити трикутний дах. Сьогодні ти навчишся креслити кути.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">У пригоді тобі стане кнопка, що
+
-
  знаходиться на панелі інструментів справа від прямокутника. Це </span></span><span class="120pt2"><span style="color:black">— </span></span><span class="12BookmanOldStyle3"><span style="font-size:12.0pt;color:black">інструмент “Багатокутник</span></span><span class="120pt4"><span style="color:black">Обери
+
-
  його. На білому полі проведи лінію, а далі став точки. Точки з’єднуються відрізками.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">В останній точці клацни двічі ліву
+
-
  кнопку миші.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">Упорався? Ось які ламані лінії ти
+
-
  можеш малювати! Тепер зумієш створити і гостроверхий будиночок. Та для цього тобі треба стерти попереднє зображення. Робити це гумкою надто довго. Є іншій спосіб.</span></span><span class="120pt4"><span style="color:black">Пересунь вказівник на слово “Рисунок”,
+
-
  що вгорі, й клацни ліву кнопку миші. З’явився</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">список команд. Знайди команду </span></span><span class="12BookmanOldStyle3"><span style="font-size:12.0pt;
+
-
  color:black">“Очистити<span style="mso-tab-count:1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </span>малюнок".</span></span>&nbsp; <span class="120pt4"><span style="color:black">Підведи до неї вказівник і клацни ліву кнопку миші.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">Тепер твій аркуш чистий.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black">Можеш малювати будинок.</span></span>
+
 +
<span class="1"><span style="color:black">
Строка 1046: Строка 1015:
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення]
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення]
-
<br> <br>
+
 
 +
 
 +
 +
 +
 
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам].  
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам].  
 +
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум].
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум].
 +
 +
 +
</span></span>

Версия 12:24, 19 октября 2012

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 2 клас>> Інформатика:  "Що можна робити з інформацією"

Що можна робити з інформацією


Направді, що можна робити з інформацією?  Пригадаємо, що робив з інформацією гномик Мудрунчик, коли пішов від Ганнусі. По-перше, яку інформацію він одержав? Інформацію про шахи. Від кого він довідався про шахи, де зберігалася ця інформація? Місце збереження - пам'ять Ганнусиного дідуся. А як саме Мудрунчик отримав інформацію про  шахи? Почув. Ще й побачив на малюнках у великій книзі. Тобто відбулася передача інформації гномику від дідуся та великої книги.  Мудрунчика. А точніше можна сказати, що інформація зберігається в Мудрунчиковій пам'яті.Що робив гномик, повертаючись від Ганнусі?    Він думав про шахи, про те, як грати в цю гру. Його мозок виконував роботу. Мудрунчик міркував, він обробляв. інформацію про шахи. Куди записав гномик Мудрунчик інформацію  про шахи? У свій блокнотик. Знову відбулася передача інформації, і тновим місцем збереження став блокнот.епер інформація опинилася ще й в голові

Отже, людина може сприймати інформацію,

 обробляти, передавати, зберігати та використовувати її.

Ти  вже малював будинок з геометричних фігур. Але тоді ще не вмів зобразити трикутний дах. Сьогодні ти навчишся креслити кути. У пригоді тобі стане кнопка, що знаходиться на панелі інструментів справа від прямокутника. Це інструмент “БагатокутникОбери його. На білому полі проведи лінію, а далі став точки. Точки з’єднуються відрізками. В останній точці клацни двічі ліву кнопку миші. Упорався? Ось які ламані лінії ти можеш малювати! Тепер зумієш створити і гостроверхий будиночок. Та для цього тобі треба стерти попереднє зображення. Робити це гумкою надто довго. Є іншій спосіб.Пересунь вказівник на слово “Рисунок”, що вгорі, й клацни ліву кнопку миші. З’явився список команд. Знайди команду “Очистити      малюнок".  Підведи до неї вказівник і клацни ліву кнопку миші. Тепер твій аркуш чистий. Можеш малювати будинок.


Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 2 клас
Вислано читачаму з сайту




Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас                      
1236084776 kr.jpg презентація уроку 
1236084776 kr.jpg акселеративні методи та інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)
1236084776 kr.jpg оцінювання 

Практика
1236084776 kr.jpg задачі та вправи,самоперевірка 
1236084776 kr.jpg практикуми, лабораторні, кейси
1236084776 kr.jpg рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
1236084776 kr.jpg домашнє завдання 

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg шпаргалки
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
1236084776 kr.jpg підручники основні і допоміжні 
1236084776 kr.jpg тематичні свята, девізи 
1236084776 kr.jpg статті 
1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg словник термінів                          
1236084776 kr.jpg інше 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg ідеальні уроки 
1236084776 kr.jpg календарний план на рік 
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації 
1236084776 kr.jpg програми
1236084776 kr.jpg обговорення




Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.


Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.