|
|
Строка 323: |
Строка 323: |
| <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:481.45pt;mso-element-frame-height: 209.0pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:60.45pt;mso-element-top:121.7pt;mso-height-rule:exactly"></div> | | <div style="mso-element:frame;mso-element-frame-width:481.45pt;mso-element-frame-height: 209.0pt;mso-element-wrap:none;mso-element-anchor-vertical:page;mso-element-anchor-horizontal: page;mso-element-left:60.45pt;mso-element-top:121.7pt;mso-height-rule:exactly"></div> |
| <span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">На уроці діти | | <span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">На уроці діти |
- | </span></span> | + | </span></span> |
| | | |
| отримали завдання: пофантазувати і створити малюнок. Потім за допомогою принтера надрукувати його.Принтер - це пристрій для друкування малюнків і текстів<span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK"> на папері.</span></span>Ганнуся пригадала, як вони з Елзіком побували в цирку. Уявила собі, як вона скаче на<span class="1"><span style="color: black;"> поні по колу невеликої</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">рени.І спробувала це намалювати, але замість себе посадила на поні Елзіка.</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">Вийшло непогано.</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">Після уроку зробили виставку дитячих робіт. Ось що з цього вийшло.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml> | | отримали завдання: пофантазувати і створити малюнок. Потім за допомогою принтера надрукувати його.Принтер - це пристрій для друкування малюнків і текстів<span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK"> на папері.</span></span>Ганнуся пригадала, як вони з Елзіком побували в цирку. Уявила собі, як вона скаче на<span class="1"><span style="color: black;"> поні по колу невеликої</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">рени.І спробувала це намалювати, але замість себе посадила на поні Елзіка.</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">Вийшло непогано.</span></span><span class="1"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">Після уроку зробили виставку дитячих робіт. Ось що з цього вийшло.</span></span><!--[if gte mso 9]><xml> |
Строка 641: |
Строка 641: |
| </style> | | </style> |
| <![endif]--> | | <![endif]--> |
- |
| |
- |
| |
| | | |
| <span class="120pt5"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">Якщо </span></span><span class="120pt4"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">ти бажаєш | | <span class="120pt5"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">Якщо </span></span><span class="120pt4"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">ти бажаєш |
- | </span></span> надрукувати свій малюнок, то спочатку ввімкни принтер. Потім підведи вказівник миші до верхнього лівого кута вікна. Знайди слово “Файл” і клацни ліву кнопку миші. Перед тобою меню. Але не таке, як у кафе. | + | </span></span> надрукувати свій малюнок, то спочатку ввімкни принтер. Потім підведи вказівник миші до верхнього лівого кута вікна. Знайди слово “Файл” і клацни ліву кнопку миші. Перед тобою меню. Але не таке, як у кафе. |
| | | |
| <span class="120pt4"><span class="120pt4"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">У комп’ютерних | | <span class="120pt4"><span class="120pt4"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">У комп’ютерних |
| </span></span></span> програмах <span class="12BookmanOldStyle3"><span style="font-size:12.0pt;color:black;mso-fareast-language:UK">меню</span></span><span class="120pt4"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK"> — </span></span><span class="12BookmanOldStyle3"><span style="font-size:12.0pt;color:black; mso-fareast-language:UK">це список команд,</span></span><span class="120pt4"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK"> якими можна скористуватися.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">Знайди команду | | </span></span></span> програмах <span class="12BookmanOldStyle3"><span style="font-size:12.0pt;color:black;mso-fareast-language:UK">меню</span></span><span class="120pt4"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK"> — </span></span><span class="12BookmanOldStyle3"><span style="font-size:12.0pt;color:black; mso-fareast-language:UK">це список команд,</span></span><span class="120pt4"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK"> якими можна скористуватися.</span></span> <span class="120pt4"><span style="color:black;mso-fareast-language:UK">Знайди команду |
- | </span></span><span class="12BookmanOldStyle3"><span style="font-size:12.0pt; color:black;mso-fareast-language:UK">“Друк”.</span></span><span class="120pt4"><span style="color: black;"> Підведи до неї вказівник миші та клацни лівою кнопкою. З’явиться вікно. Внизу ти по</span></span><span class="120pt2"><span style="color:black; mso-fareast-language:UK">бачиш кнопку з написом “Друк”. Підведи до неї вказівник та клацни лівою кнопкою миші. Принтер запрацював. Твій малюнок уже
| + | </span></span> |
- | на папері.</span></span>
| + | |
| + | <span class="12BookmanOldStyle3"><span style="font-size:12.0pt; color:black;mso-fareast-language:UK">“Друк”.</span></span><span class="120pt4"><span style="color: black;"> Підведи до неї вказівник миші та клацни лівою кнопкою. З’явиться вікно. Внизу ти по</span></span><span class="120pt2"><span style="color: black;">бачиш кнопку з написом “Друк”. Підведи до неї вказівник та клацни лівою кнопкою миші. Принтер запрацював. Твій малюнок уже |
| + | на папері.</span></span> |
| + | |
| + | [[Image:2kl 41.jpg|left|248x226px|Постав у порожні кружечки цифру, яка урівноважить шальки терезів.]] |
| | | |
| <!--[if gte mso 9]><xml> | | <!--[if gte mso 9]><xml> |
Строка 1289: |
Строка 1291: |
| </style> | | </style> |
| <![endif]--> | | <![endif]--> |
- |
| |
- |
| |
| | | |
| <!--[if gte mso 9]><xml> | | <!--[if gte mso 9]><xml> |
Строка 1609: |
Строка 1609: |
| <![endif]--> | | <![endif]--> |
| | | |
- | | + | 1. <span class="1"><span style="color:black; mso-fareast-language:UK">Гномик показав свій малюнок Ганнусі.</span></span><span><span style="mso-list:Ignore">-<span> </span></span></span>''<span class="1"><span style="color: black;">Що це? </span></span>''<span class="1"><span style="color:black; mso-fareast-language:UK">- здивувалася вона.</span></span> |
- | | + | |
- | #
| + | |
- | <span class="1"><span style="color:black; mso-fareast-language:UK">Гномик показав свій малюнок Ганнусі.</span></span><span><span style="mso-list:Ignore">-<span> | + | |
- | </span></span></span> <span class="1"><span style="color:black; mso-fareast-language:UK">Що це? - здивувалася вона.</span></span> | + | |
| | | |
| <span><span style="mso-list:Ignore">—<span> | | <span><span style="mso-list:Ignore">—<span> |
- | </span></span></span> <span class="1"><span style="color: black;">Це сон, який мені наснився вночі, — відповів Мудрунчик. </span></span><!--[if gte mso 9]><xml> | + | </span></span></span> <span class="1"><span style="color: black;">Це сон, як</span></span><span class="1"><span style="color: black;">ий мені наснився вночі, — відповів Мудрунчик. |
| + | </span></span><!--[if gte mso 9]><xml> |
| <o:OfficeDocumentSettings> | | <o:OfficeDocumentSettings> |
| <o:AllowPNG/> | | <o:AllowPNG/> |
Строка 1931: |
Строка 1928: |
| font-family:"Courier New";} | | font-family:"Courier New";} |
| </style> | | </style> |
- | <![endif]-->''<span class="1"><span lang="UK">Що незвичайного на малюнку</span></span>''''<span class="1"><span lang="UK" /></span>'' ''гномика?'' | + | <![endif]-->''<span class="1"><span lang="UK">Що незвичайного на малюнку</span></span><span style="font-weight: bold;"> </span>гномика?'' |
| | | |
- | ''<span class="1" />''<span class="1"><span lang="UK"> 2. Постав у порожні кружечки
| + | <span class="1"><span lang="UK"> 2. Постав у порожні кружеч</span></span><span class="1"><span lang="UK">ки |
| цифру, яка урівноважить шальки терезів.</span></span> | | цифру, яка урівноважить шальки терезів.</span></span> |
| | | |
- | ''<span class="1" />''[[Image:2kl 41.jpg]]
| + | |
| | | |
| <br> | | <br> |
| + | |
| + | <sub></sub> |
| + | |
| + | <sub></sub> |
| + | |
| + | <sub></sub> |
| + | |
| + | <sub></sub> |
| + | |
| + | ''Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. [[Інформатика 2 клас|Сходинки до інформатики. 2 клас]]<br>'' ''Вислано читачаму з сайту'' |
| + | |
| + | <sub></sub> |
| + | |
| + | <sub></sub> |
| + | |
| + | <sub></sub> |
| + | |
| + | <sub></sub> |
| | | |
| <sub>Календарно-тематичне планування з інформатики, завдання та відповіді школяру [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|онлайн]], курси учителю з інформатики [[Інформатика|скачати]]</sub> <br> | | <sub>Календарно-тематичне планування з інформатики, завдання та відповіді школяру [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|онлайн]], курси учителю з інформатики [[Інформатика|скачати]]</sub> <br> |
Версия 09:44, 22 октября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика >>Інформатика 2 клас>> Робота в графічному редакторі Paint. (Продовження)
Робота в графічному редакторі Paint. (Продовження)
На уроці діти
отримали завдання: пофантазувати і створити малюнок. Потім за допомогою принтера надрукувати його.Принтер - це пристрій для друкування малюнків і текстів на папері.Ганнуся пригадала, як вони з Елзіком побували в цирку. Уявила собі, як вона скаче на поні по колу невеликоїрени.І спробувала це намалювати, але замість себе посадила на поні Елзіка.Вийшло непогано.Після уроку зробили виставку дитячих робіт. Ось що з цього вийшло.
Якщо ти бажаєш
надрукувати свій малюнок, то спочатку ввімкни принтер. Потім підведи вказівник миші до верхнього лівого кута вікна. Знайди слово “Файл” і клацни ліву кнопку миші. Перед тобою меню. Але не таке, як у кафе.
У комп’ютерних
програмах меню — це список команд, якими можна скористуватися. Знайди команду
“Друк”. Підведи до неї вказівник миші та клацни лівою кнопкою. З’явиться вікно. Внизу ти побачиш кнопку з написом “Друк”. Підведи до неї вказівник та клацни лівою кнопкою миші. Принтер запрацював. Твій малюнок уже
на папері.
Для розумників і розумниць
1. Гномик показав свій малюнок Ганнусі.- Що це? - здивувалася вона.
—
Це сон, який мені наснився вночі, — відповів Мудрунчик.
Що незвичайного на малюнку гномика?
2. Постав у порожні кружечки
цифру, яка урівноважить шальки терезів.
Колесніков С.Я., Ломаковська Г.В., Рівкінд Ф.М., Ривкінд Й.Я. Сходинки до інформатики. 2 клас Вислано читачаму з сайту
Календарно-тематичне планування з інформатики, завдання та відповіді школяру онлайн, курси учителю з інформатики скачати
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|