|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
- | <metakeywords>Гіпермаркет Знань - перший в світі!, Гіпермаркет Знань, Інформатика, 10 клас, клас, урок, на Тему, Створення проекту за допомогою майстра</metakeywords> | + | <metakeywords>Гіпермаркет Знань - перший в світі!, Гіпермаркет Знань, Інформатика, 10 клас, клас, урок, на Тему, Створення проекту за допомогою майстра, меню, Windows, Відео, об’єкти</metakeywords> |
| | | |
| '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика ]]>>[[Інформатика 10 клас|Інформатика 10 клас]]>> Інформатика: Створення проекту за допомогою майстра''' | | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика ]]>>[[Інформатика 10 клас|Інформатика 10 клас]]>> Інформатика: Створення проекту за допомогою майстра''' |
Строка 5: |
Строка 5: |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | Першим кроком у створенні проекту є формування збірки матеріалів, що будуть використовуватися.<br> | + | Першим кроком у створенні проекту є формування збірки матеріалів, що будуть використовуватися.<br> |
| | | |
- | За допомогою майстра можна швидко створити фільм на основі обраних кліпів. Для застосування майстра мають виконуватися такі умови: збірка чи кілька [http://xvatit.com/relax/ кліпів] мають бути виділені на панелі Збірки або панелі Вмісту, час <br>відтворення обраного відео та/чи зображень має бути не менше ніж 30 с; якщо фільм міститиме аудіозапис, то час його відтворення також має бути не менше ніж 30 с.<br> | + | За допомогою майстра можна швидко створити фільм на основі обраних кліпів. Для застосування майстра мають виконуватися такі умови: збірка чи кілька [http://xvatit.com/relax/ кліпів] мають бути виділені на панелі Збірки або панелі Вмісту, час <br>відтворення обраного відео та/чи зображень має бути не менше ніж 30 с; якщо фільм міститиме аудіозапис, то час його відтворення також має бути не менше ніж 30 с.<br> |
| | | |
- | Д ля створення проекту за допомогою майстра можна скористатися одним із способів: вибрати в меню вказівку Сервіс/Автофільм або на панелі Операцій з фільмами в розділі Монтаж фільму вибрати вказівку Створення автофільму. Далі в області Вибрати вид монтажу автофільму слід вибрати один з можливих видів, у разі потреби ввести назву фільму, вибрати звук або фонову музику та вибрати посилання Готово, можна монтувати фільм.
| + | Для створення проекту за допомогою майстра можна скористатися одним із способів: вибрати в [[Главное меню. Запуск программ|меню]] вказівку Сервіс/Автофільм або на панелі Операцій з фільмами в розділі Монтаж фільму вибрати вказівку Створення автофільму. Далі в області Вибрати вид монтажу автофільму слід вибрати один з можливих видів, у разі потреби ввести назву фільму, вибрати звук або фонову музику та вибрати посилання Готово, можна монтувати фільм. |
| | | |
- | <br>'''Вправа 9.5.1.''' Створення проекту за допомогою майстра. | + | <br>'''Вправа 9.5.1.''' Створення проекту за допомогою майстра. |
| | | |
- | '''Завдання.''' Імпортувати до відеоредактора Windows MovieMaker відеозапис Футбольний фристайл wmv. та створити на його основі проект за допомогою майстра. | + | '''Завдання.''' Імпортувати до відеоредактора [[Операційна система Windows. Вікна.|Windows]] MovieMaker відеозапис Футбольний фристайл wmv. та створити на його основі проект за допомогою майстра. |
| | | |
- | 1. Створіть папку Мультимедіа у вашій структурі папок. | + | 1. Створіть папку Мультимедіа у вашій структурі папок. |
| | | |
- | 2. Відкрийте вікно відеоредактора Windows MovieMaker та оберіть на панелі Операцій з фільмами в розділі Запис відео вказівку Імпорт відео. | + | 2. Відкрийте вікно відеоредактора Windows MovieMaker та оберіть на панелі Операцій з фільмами в розділі Запис відео вказівку Імпорт відео. |
| | | |
- | 3. У діалоговому вікні Імпорт відео оберіть папку Мультимедіа\Відео, що міститься на CD-диску, потім оберіть файл Футбольний фристайл.wmv та натисніть кнопку Імпорт. | + | 3. У діалоговому вікні Імпорт відео оберіть папку Мультимедіа\[[Видеоуроки по Photoshop|Відео]], що міститься на CD-диску, потім оберіть файл Футбольний фристайл.wmv та натисніть кнопку Імпорт. |
| | | |
- | 4. Перейдіть до панелі Збірок та виберіть збірку Футбольний фристайл. | + | 4. Перейдіть до панелі Збірок та виберіть збірку Футбольний фристайл. |
| | | |
- | 5. Виконайте вказівку Сервіс/Автофільм. В області Вибрати вид монтажу автофільму оберіть вид Виділення фільму та клацніть на посиланні Готово, можна монтувати фільм. | + | 5. Виконайте вказівку Сервіс/Автофільм. В області Вибрати вид монтажу автофільму оберіть вид Виділення фільму та клацніть на посиланні Готово, можна монтувати фільм. |
| | | |
- | 6. Перегляньте, які об’єкти розміщені на Аркуші розкадрування (мал. 9.8). | + | 6. Перегляньте, які [[Объекты и их имена|об’єкти]] розміщені на Аркуші розкадрування (мал. 9.8). |
| | | |
- | [[Image:23.10-17.jpg]] | + | [[Image:23.10-17.jpg|550px|Аркуш розкадрування]] |
| | | |
- | 7. Перегляньте створений фільм у вікні Попереднього перегляду. Зробіть висновки — чи вдалі параметри обрано за допомогою майстра? | + | 7. Перегляньте створений фільм у вікні Попереднього перегляду. Зробіть висновки — чи вдалі параметри обрано за допомогою майстра? |
| | | |
- | 8. Виконайте вказівку Файл/Зберегти проект. Збережіть створений проект з іменем Футбольний фристайл.mswmm в папці Мультимедіа вашої структури папок. | + | 8. Виконайте вказівку Файл/Зберегти проект. Збережіть створений проект з іменем Футбольний фристайл.mswmm в папці Мультимедіа вашої структури папок. |
| | | |
- | ''<br>'' | + | ''<br>'' |
| | | |
| ''Морзе Н. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Н. В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К.: Школяр, 2010. — 304 с.: іл.''<br> | | ''Морзе Н. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Н. В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К.: Школяр, 2010. — 304 с.: іл.''<br> |
Текущая версия на 14:29, 20 ноября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика >>Інформатика 10 клас>> Інформатика: Створення проекту за допомогою майстра
Першим кроком у створенні проекту є формування збірки матеріалів, що будуть використовуватися.
За допомогою майстра можна швидко створити фільм на основі обраних кліпів. Для застосування майстра мають виконуватися такі умови: збірка чи кілька кліпів мають бути виділені на панелі Збірки або панелі Вмісту, час відтворення обраного відео та/чи зображень має бути не менше ніж 30 с; якщо фільм міститиме аудіозапис, то час його відтворення також має бути не менше ніж 30 с.
Для створення проекту за допомогою майстра можна скористатися одним із способів: вибрати в меню вказівку Сервіс/Автофільм або на панелі Операцій з фільмами в розділі Монтаж фільму вибрати вказівку Створення автофільму. Далі в області Вибрати вид монтажу автофільму слід вибрати один з можливих видів, у разі потреби ввести назву фільму, вибрати звук або фонову музику та вибрати посилання Готово, можна монтувати фільм.
Вправа 9.5.1. Створення проекту за допомогою майстра.
Завдання. Імпортувати до відеоредактора Windows MovieMaker відеозапис Футбольний фристайл wmv. та створити на його основі проект за допомогою майстра.
1. Створіть папку Мультимедіа у вашій структурі папок.
2. Відкрийте вікно відеоредактора Windows MovieMaker та оберіть на панелі Операцій з фільмами в розділі Запис відео вказівку Імпорт відео.
3. У діалоговому вікні Імпорт відео оберіть папку Мультимедіа\Відео, що міститься на CD-диску, потім оберіть файл Футбольний фристайл.wmv та натисніть кнопку Імпорт.
4. Перейдіть до панелі Збірок та виберіть збірку Футбольний фристайл.
5. Виконайте вказівку Сервіс/Автофільм. В області Вибрати вид монтажу автофільму оберіть вид Виділення фільму та клацніть на посиланні Готово, можна монтувати фільм.
6. Перегляньте, які об’єкти розміщені на Аркуші розкадрування (мал. 9.8).
7. Перегляньте створений фільм у вікні Попереднього перегляду. Зробіть висновки — чи вдалі параметри обрано за допомогою майстра?
8. Виконайте вказівку Файл/Зберегти проект. Збережіть створений проект з іменем Футбольний фристайл.mswmm в папці Мультимедіа вашої структури папок.
Морзе Н. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Н. В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К.: Школяр, 2010. — 304 с.: іл.
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
інтерактивні технології
акселеративні методи навчання
Практика
тести, тестування онлайн
задачі та вправи
домашні завдання
практикуми та тренінги
питання для дискусій в класі
Ілюстрації
відео- та аудіоматеріали
фотографії, малюнки
графіки, таблиці, схеми
комікси, притчі, приказки, кросворди, анекдоти, приколи, цитати
Доповнення
реферати
шпаргалки
фішки для допитливих
статті (МАН)
література основна та додаткова
словник термінів
Удосконалення підручників та уроків
виправлення помилок в підручнику
заміна застарілих знань новими
Тільки для вчителів
календарні плани
навчальні програми
методичні рекомендації
обговорення
Ідеальні уроки-кейси
Якщо у вас є виправлення або пропозиції до даного уроку, напишіть нам.
Якщо ви хочете побачити інші корективи і побажання до уроків, дивіться тут - Освітній форум.
|