|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
| + | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Інформатика|Інформатика]]>>[[Інформатика 5 клас|Інформатика 5 клас]]>>Інформатика: Симетричні фігури'''<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на Тему, Симетричні фігури</metakeywords> |
| + | |
| СИМЕТРИЧНІ ФІГУРИ | | СИМЕТРИЧНІ ФІГУРИ |
| | | |
Строка 17: |
Строка 19: |
| <br> | | <br> |
| | | |
- | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 5 клас<br>'' | + | ''Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 5 клас<br>'' |
| | | |
- | ''Вислано читачаму з сайту''<br> | + | ''Вислано читачаму з сайту''<br> |
- | | + | |
- | <br> | + | |
| | | |
| + | <br> |
| | | |
| + | <sub>Плани уроків з інформатики, онлайн уроки з інформатики, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|підручники онлайн]], електронні видання безкоштовно, реферати</sub> |
| | | |
| [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості | | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
Строка 46: |
Строка 48: |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка |
| [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими | | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими |
| + | |
| + | Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| + | |
| + | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум]. |
Версия 20:04, 28 сентября 2009
Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 5 клас>>Інформатика: Симетричні фігури
СИМЕТРИЧНІ ФІГУРИ
Подивіться уважно на рисунки.
На кожному з них проведена вертикальна пряма, яка ділить фігуру на дві частини. При цьому ліва і права половини фігури є дзеркальним відображенням одна одної. У таких випадках говорять, що фігура симетрична відносно цієї вертикальної прямої. Саму пряму називають віссю симетрії фігури.
Симетричні фігури можна одержувати різними способами.
Проведіть на аркуші паперу будь-яку пряму. З одного її боку намалюйте, наприклад, яблуко. Прикладіть до прямої край дзеркала перпендикулярно до площини малюнка. У дзеркалі ви побачите відображення яблука. Ці фігури будуть симетричними відносно проведеної прямої.
Складіть удвоє аркуш паперу. Виріжте ножицями візерунок, як це показано на рисунку, а потім розгорніть аркуш. Ви отримаєте фігуру, симетричну відносно лінії згину.
Спробуйте поставити фарбою клякси на папері. Знову ж таки складіть аркуш удвоє та притисніть долонею. Після розгортання паперу ви побачите симетричний візерунок. Симетричні фігури можна часто зустріти в природі, архітектурі, мистецтві тощо.
Графічний редактор Раіnt дає змогу будувати симетричні зображення.
Пригадаймо, що меню Малюнок містить команду Відобразити/повернути. Ця команда викликає вікно Відображення й поворот, яке дає змогу виконати відображення або поворот на 90, 180 чи 270 градусів.
Якщо побудувати чотирикутник, зробити його копію, а котім Відобразити зліва направо, то ви отримаєте два симетричних чотирикутники. Вони будуть дзеркальним відображенням одне одного відносно вертикальної прямої -вертикальної осі симетрії.
Якщо чотирикутник Відобразити зверху вниз, то отриманий чотирикутник буде симетричним відносно горизонтальної осі симетрії.
Практична робота ♦ Завантажте графічнітй редактор Раіnt. ♦ Намалюйте відрізок, скопіюйте його будь-яким відомим вам способом. ♦ Використайте команду Відобразити зліва направо з мето Малюнок. ♦ Перемістіть отриманий фрагмент праворуч першого відрізка. ♦ Знову скопіюйте відрізок. Використайте команду Відобразити зверху вниз. ♦ Перемістіть отриманий фрагмент нижче першого відрізка. ♦ Подібним чином побудуйте симетричні трикутники, інші фігури.
Питання та завдання 1. Що таке вісь симетрії фігури? 2. Як побудувати фігури, симетричні відносно вертикальної осі? 3. Як побудувати фігури, симетричні відносно горизон гальної осі? 4. Назвіть елементи вікна Відображення й поворот.
Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Ривкінд Й.Я. Інформатика 5 клас
Вислано читачаму з сайту
Плани уроків з інформатики, онлайн уроки з інформатики, підручники онлайн, електронні видання безкоштовно, реферати
акселеративні методи на уроці національні особливості
виділити головне в уроці - опорний каркас нічого собі уроки
відеокліпи нова система освіти
вправи на пошук інформації підручники основні допоміжні
гумор, притчі, приколи, приказки, цитати презентація уроку
додаткові доповнення реферати
домашнє завдання речовки та вікторизми
задачі та вправи (рішення та відповіді) риторичні питання від учнів
закриті вправи (тільки для використання вчителями) рівень складності звичайний І
знайди інформацію сам рівень складності високий ІІ
ідеальні уроки рівень складності олімпійський III
ілюстрації, графіки, таблиці самоперевірка
інтерактивні технології система оцінювання
календарний план на рік скласти пазл з різних частин інформації
кейси та практикуми словник термінів
комікси статті
коментарі та обговорення тематичні свята
конспект уроку тести
методичні рекомендації шпаргалка
навчальні програми що ще не відомо, не відкрито вченими
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|