KNOWLEDGE HYPERMARKET


Завдання з інформатики 3 клас
(Создана новая страница размером Самопревірка до предмету [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%...)
 
Строка 1: Строка 1:
-
Самопревірка до предмету [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Інформатика 3 клас]<br>Тема:[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_30._%D0%A1%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B0%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D1%96%D0%B2_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%86%D1%96%D0%B2_%28%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%29. Складання алгоритмів для виконавців (вправи).]
+
Самопревірка до предмету [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_3_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 Інформатика 3 клас]<br>Тема:[http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_30._%D0%A1%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B0%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%D1%96%D0%B2_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%86%D1%96%D0%B2_%28%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%29. Складання алгоритмів для виконавців (вправи).]  
-
<metakeywords>Складання алгоритмів для виконавців (вправи).</metakeywords>
+
<metakeywords>Складання алгоритмів для виконавців (вправи).</metakeywords>  
-
[[Image:14fish.jpg]]<br><br>
+
[[Image:14fish.jpg]]<br>[[категория: Складання алгоритмів для виконавців (вправи). Завдання]]<br>  
<br>Надіслано Пастух О.О.,вчителем Міжнародного ліцею "Гранд"
<br>Надіслано Пастух О.О.,вчителем Міжнародного ліцею "Гранд"

Текущая версия на 17:36, 4 июля 2010

Самопревірка до предмету Інформатика 3 клас
Тема:Складання алгоритмів для виконавців (вправи).

14fish.jpg


Надіслано Пастух О.О.,вчителем Міжнародного ліцею "Гранд"

Предмети > Інформатика > Інформатика 3 клас > Складання алгоритмів для виконавців (вправи) > Складання алгоритмів для виконавців (вправи). Завдання