User17 (Обсуждение | вклад)
(Новая страница: «'''Гіпермаркет Знань>>Інформатика>...») Следующая правка → Версия 13:49, 10 февраля 2011Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 11 клас. Повні уроки>> Інформатика: Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС.
Тема: Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС. Мета: Ознайомити з програмою креслення Компас 3D і навчити створювати в ній прості об’ємні моделі. Тип уроку: практичний
Для зручної роботи в середовищі КОМПАС-3D, розробники передбачили можливість власного налаштування інтерфейсу користувача залежно від виконуваних операцій.
Структура інтерфейсу програми КОМПАС проста і зрозуміла:
Типи документів Для створення нового документу, на панелі Стандартна треба клацнути мишею по кнопці Створити. У вікні вибираємо тип документу: 1. креслення - зображення з рамкою і штампом (розширення .cdw) 2. фрагмент - допоміжний документ без рамки і штампу (розширення .frw) 3.текстовий документ - документ, який містить текст (розширення .kdw) 4. специфікація - документ, оформлений у вигляді таблиці в рамці з основним написом, який містить інформацію про деталі збірки (розширення .spw) 5. збірка - модель, яка створена з різних деталей із застосуванням складальних операцій (розширення .a3d) 6.деталь - модель, яка створена з однорідного матеріалу без застосування складальних операцій (розширення .m3d)
Хід виконання.
1) Обираємо тип документу Деталь 2) У Дереві побудови вказуємо Площину XY. Створення тривимірної моделі розпочинається з побудови ескізу його основи.
3) Площина для побудови має бути розташована паралельно площині екрану. Для цього зайдіть в меню Вигляд - Орієнтація і встановите Нормально до... (площина буде розташована паралельно площини екрану)
5) Виходимо з режиму Ескіз і виділяємо намальований ескіз в Дереві моделі - наш куб повинен стати зеленим. Файл:4er46.jpg 6) Обираємо Операція витискування на інструментальній панелі, Редагування деталі і розтягуємо куб вгору.
7) Після розтягання заходимо в меню «Редактор» і тиснемо «Створити об'єкт» або на натискаємо на клавіатурі «Enter». Після цього вибираємо режим «Півтонове». Ось, за допомогою таких дій, накреслений квадрат на двомірній площині перетворився на куб тривимірного простору.
Скомпоновано та надіслано викладачем Київського національного університету імені Тараса Шевченка Соловйовим М. С.
Якщо ви хочете побачити інші виправлення чи пропозиції до уроків, дивіться тут - Образовательный форум. Предмети > Інформатика > Інформатика 11 клас |
Авторські права | Privacy Policy |FAQ | Партнери | Контакти | Кейс-уроки
© Автор системы образования 7W и Гипермаркета Знаний - Владимир Спиваковский
При использовании материалов ресурса
ссылка на edufuture.biz обязательна (для интернет ресурсов -
гиперссылка).
edufuture.biz 2008-© Все права защищены.
Сайт edufuture.biz является порталом, в котором не предусмотрены темы политики, наркомании, алкоголизма, курения и других "взрослых" тем.
Ждем Ваши замечания и предложения на email:
По вопросам рекламы и спонсорства пишите на email: