User17 (Обсуждение | вклад)
(Новая страница: «<metakeywords>Гіпермаркет Знань - перший в світі!, Гіпермаркет Знань, Інформатика, 10 клас, клас, ур...») Следующая правка → Версия 21:02, 19 ноября 2012
Гіпермаркет Знань>>Інформатика >>Інформатика 10 клас>> Інформатика: Створення проекту за допомогою майстра
Першим кроком у створенні проекту є формування збірки матеріалів, що будуть використовуватися. За допомогою майстра можна швидко створити фільм на основі обраних кліпів. Для застосування майстра мають виконуватися такі умови: збірка чи кілька кліпів мають бути виділені на панелі Збірки або панелі Вмісту, час Д ля створення проекту за допомогою майстра можна скористатися одним із способів: вибрати в меню вказівку Сервіс/Автофільм або на панелі Операцій з фільмами в розділі Монтаж фільму вибрати вказівку Створення автофільму. Далі в області Вибрати вид монтажу автофільму слід вибрати один з можливих видів, у разі потреби ввести назву фільму, вибрати звук або фонову музику та вибрати посилання Готово, можна монтувати фільм.
Завдання. Імпортувати до відеоредактора Windows MovieMaker відеозапис Футбольний фристайл wmv. та створити на його основі проект за допомогою майстра. 1. Створіть папку Мультимедіа у вашій структурі папок. 2. Відкрийте вікно відеоредактора Windows MovieMaker та оберіть на панелі Операцій з фільмами в розділі Запис відео вказівку Імпорт відео. 3. У діалоговому вікні Імпорт відео оберіть папку Мультимедіа\Відео, що міститься на CD-диску, потім оберіть файл Футбольний фристайл.wmv та натисніть кнопку Імпорт. 4. Перейдіть до панелі Збірок та виберіть збірку Футбольний фристайл. 5. Виконайте вказівку Сервіс/Автофільм. В області Вибрати вид монтажу автофільму оберіть вид Виділення фільму та клацніть на посиланні Готово, можна монтувати фільм. 6. Перегляньте, які об’єкти розміщені на Аркуші розкадрування (мал. 9.8). 7. Перегляньте створений фільм у вікні Попереднього перегляду. Зробіть висновки — чи вдалі параметри обрано за допомогою майстра? 8. Виконайте вказівку Файл/Зберегти проект. Збережіть створений проект з іменем Футбольний фристайл.mswmm в папці Мультимедіа вашої структури папок.
Морзе Н. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Н. В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К.: Школяр, 2010. — 304 с.: іл. Зміст уроку конспект уроку і опорний каркас презентація уроку інтерактивні технології акселеративні методи навчання Практика тести, тестування онлайн задачі та вправи домашні завдання практикуми та тренінги питання для дискусій в класі Ілюстрації відео- та аудіоматеріали фотографії, малюнки графіки, таблиці, схеми комікси, притчі, приказки, кросворди, анекдоти, приколи, цитати Доповнення реферати шпаргалки фішки для допитливих статті (МАН) література основна та додаткова словник термінів Удосконалення підручників та уроків виправлення помилок в підручнику заміна застарілих знань новими Тільки для вчителів календарні плани навчальні програми методичні рекомендації обговорення Ідеальні уроки-кейси Якщо у вас є виправлення або пропозиції до даного уроку, напишіть нам. Якщо ви хочете побачити інші корективи і побажання до уроків, дивіться тут - Освітній форум. |
Авторські права | Privacy Policy |FAQ | Партнери | Контакти | Кейс-уроки
© Автор системы образования 7W и Гипермаркета Знаний - Владимир Спиваковский
При использовании материалов ресурса
ссылка на edufuture.biz обязательна (для интернет ресурсов -
гиперссылка).
edufuture.biz 2008-© Все права защищены.
Сайт edufuture.biz является порталом, в котором не предусмотрены темы политики, наркомании, алкоголизма, курения и других "взрослых" тем.
Ждем Ваши замечания и предложения на email:
По вопросам рекламы и спонсорства пишите на email: