|
|
Строка 1: |
Строка 1: |
- | Восьминіжка і процедури<br><br>1. Що таке процедура?<br>2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами?<br>3. З чого складається рядок заголовка процедури?<br>4. Який вигляд має команда виклику процедури?<br>5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?<br><br>Процедури без аргументів<br>Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму. | + | Восьминіжка і процедури<br><br>1. Що таке процедура?<br>2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами?<br>3. З чого складається рядок заголовка процедури?<br>4. Який вигляд має команда виклику процедури?<br>5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?<br><br>Процедури без аргументів<br>Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму. |
| | | |
- | <br>Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець<br>ПочатокВверх<br>Повтори 3 рази<br>Квадрат Вправо Вправо Все<br>Квадрат Кінець<br><br>Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.<br><br>Процедури з аргументами<br>Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика.<br>Проц Тупик (х) Початок Повтори х разів Вниз<br>Зафарбуй Все Кінець<br>Проц Перехід (у) Початок Повтори у разів<br>Вниз Все<br>Повтори 2 рази<br>Вправо Все Кінець<br><br>Початок<br>Вправо Тупик(3)<br>Перехід (3)<br>Тупик (4)<br>Перехід (4)<br>Тупик(5)<br>Перехід (5)<br>Тупик (6)<br>Перехід (6)<br>Тупик (2) Кінець<br> <br> | + | <br>Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець<br>ПочатокВверх<br>Повтори 3 рази<br>Квадрат Вправо Вправо Все<br>Квадрат Кінець<br><br>Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.<br><br>Процедури з аргументами<br>Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика.<br>Проц Тупик (х) Початок Повтори х разів Вниз<br>Зафарбуй Все Кінець<br>Проц Перехід (у) Початок Повтори у разів<br>Вниз Все<br>Повтори 2 рази<br>Вправо Все Кінець<br><br>Початок<br>Вправо Тупик(3)<br>Перехід (3)<br>Тупик (4)<br>Перехід (4)<br>Тупик(5)<br>Перехід (5)<br>Тупик (6)<br>Перехід (6)<br>Тупик (2) Кінець<br> <br> |
| + | |
| + | |
| + | |
| + | ''Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. Інформатика, 7 клас''<br> |
| + | |
| + | ''Надіслано читачами з інтернет-сайту'' |
| + | |
| + | <br> |
| + | |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи на уроці [[Image:1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] виділити головне в уроці - опорний каркас [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/nichego-sebe-uroki/ нічого собі уроки] |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] відеокліпи [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] нова система освіти |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] вправи на пошук інформації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні допоміжні |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, цитати [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%B0_1._%D0%97%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%B8_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F._%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%B2%D0%B8._%D0%94%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F додаткові доповнення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] речовки та вікторизми |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи (рішення та відповіді) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] риторичні питання від учнів |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності звичайний І |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] знайди інформацію сам [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності високий ІІ |
| + | |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності олімпійський III |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації, графіки, таблиці [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] самоперевірка |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інтерактивні технології [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] система оцінювання |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] скласти пазл з різних частин інформації |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] кейси та практикуми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] комікси [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ коментарі та обговорення] [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тести |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалка |
| + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] навчальні програми [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] що ще не відомо, не відкрито вченими |
Версия 14:00, 14 сентября 2009
Восьминіжка і процедури
1. Що таке процедура? 2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами? 3. З чого складається рядок заголовка процедури? 4. Який вигляд має команда виклику процедури? 5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?
Процедури без аргументів Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму.
Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець ПочатокВверх Повтори 3 рази Квадрат Вправо Вправо Все Квадрат Кінець
Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.
Процедури з аргументами Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика. Проц Тупик (х) Початок Повтори х разів Вниз Зафарбуй Все Кінець Проц Перехід (у) Початок Повтори у разів Вниз Все Повтори 2 рази Вправо Все Кінець
Початок Вправо Тупик(3) Перехід (3) Тупик (4) Перехід (4) Тупик(5) Перехід (5) Тупик (6) Перехід (6) Тупик (2) Кінець
Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. Інформатика, 7 клас
Надіслано читачами з інтернет-сайту
акселеративні методи на уроці національні особливості
виділити головне в уроці - опорний каркас нічого собі уроки
відеокліпи нова система освіти
вправи на пошук інформації підручники основні допоміжні
гумор, притчі, приколи, приказки, цитати презентація уроку
додаткові доповнення реферати
домашнє завдання речовки та вікторизми
задачі та вправи (рішення та відповіді) риторичні питання від учнів
закриті вправи (тільки для використання вчителями) рівень складності звичайний І
знайди інформацію сам рівень складності високий ІІ
ідеальні уроки рівень складності олімпійський III
ілюстрації, графіки, таблиці самоперевірка
інтерактивні технології система оцінювання
календарний план на рік скласти пазл з різних частин інформації
кейси та практикуми словник термінів
комікси статті
коментарі та обговорення тематичні свята
конспект уроку тести
методичні рекомендації шпаргалка
навчальні програми що ще не відомо, не відкрито вченими
|