KNOWLEDGE HYPERMARKET


Інформатика 1 клас

Поурочне планування курсу „Комп 'ютерна азбука. Основи комп'ютерної грамотності, ознайомлення з навколишнім світом."

Тема 1. Структура та завдання курсу. Ознайомлення з підручником та правила роботи з ним. Правила поведінки у комп'ютерному кабінеті.    

Початкове ознайомлення з ком’ютером
Тема 2.Техніка безпеки при роботі на ЕОМ. Правила підготовки ПЕОМ до роботи.    
Тема 3. Контрольне опитування з техніка безпеки та правил поведінки у комп'ютерному класі.    
Тема 4. Ознайомлення з комп'ютером. Загальні уявлення про складові комп'ютера.    
Тема 5.Що за звір - комп'ютерна машина? Маніпулятор „миша", його призначення та правила роботи з ним. Ліва кнопка.    
Тема 6.Сьогодні диригентом буду я! Клавіатура та робота з нею.    
Тема 7. Казка про принцесу. Пам'ять та професора Процесора. Системний блок та зовнішні запам'ятовуючі пристрої.    
Тема 8.  Що можуть робити принтер та сканер.    
Тема 9.  Робочий стіл? - Робочий стіл.    
Тема 10.  Вікна програми.    
Тема 11.  Зображення з цеглинок.    

Загальні уявлення про сучасні інформаційні технології.
Тема 12. Модем. Спілкування на відстані.    
Тема 13. Можливості комп'ютера.    
Тема 14. Можливості комп'ютера. Продовження.    
Тема 15. Автомобіле-телефоно-пилосос-комп'ютер.    
Тема 16. Золоте павутиння мережі Інтернет.    
Тема 17. Мозаїка. Перевір себе.    
Тема 18. Подорож у Космос.    
Тема 19. Картина світу.    
Тема 20. Моя Батьківщина - Україна.
Тема 21. Київ - любов моя.
Тема 22. Рідна школа.
Тема 23. Школи бувають різні.
Тема 24. Батьківський дім.
Тема 25. Дерево родоводу
Тема 26. Я - Ганнуся
Тема 27. Світ навколо нас. У царстві звірів.
Тема 28. У світі птахів
Тема 29. На дачі дідуся та бабусі.
Тема 30. Пори року.
Тема 31. Ми і час.
Тема 32. По всьому світі-друзі!
Тема 33. Мозаїка - перевір себе!
Тема 34. Залікова практична робота. Завдання на вибір викладача.
Тема 35. Залікова співбесіда та розвиваючі ігри.