KNOWLEDGE HYPERMARKET


Зарубіжна література 9 клас
(Создана новая страница размером ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО БАРОКО<br>Бароко як перший загальноєвроп...)
Строка 1: Строка 1:
-
ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО БАРОКО<br>Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське і українське бароко.<br>Пeдро Кальдерон (1600—1681). “Життя — це сон”<br><br>ІЗ ЛІТЕРАТУРИ КЛАСИЦИЗМУ <br>Класицизм як художній напрям у літературі XVII ст. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму.<br>Мольєр (1622—1673). “Міщанин-шляхтич”<br>
+
'''Розділ 1. ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО БАРОКО'''<br>Тема 1. Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське і українське бароко.<br>Тема 2. Пeдро Кальдерон (1600—1681). “Життя — це сон”<br><br>'''Розділ 2. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ КЛАСИЦИЗМУ '''<br>Тема 3. Класицизм як художній напрям у літературі XVII ст. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму.<br>Тема 4. Мольєр (1622—1673). “Міщанин-шляхтич”<br>  
-
 
+
 +
<br>
-
ІЗ ЛІТЕРАТУРИ XVIIІ СТОЛІТТЯ. ПРОСВІТНИЦТВО<br>Просвітництво як літературна епоха. Розмаїття виявів літературного життя: виникнення (сентименталізм) та розвиток (класицизм, реалізм) художніх напрямів, нових жанрів (філософська повість та ін.).<br>Вольтер (1694—1778). “Простак”<br>Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749—1832). “Фауст” (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина)<br>Народна драма “Вільгельм Телль”, поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості.  
+
'''Розділ 3. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ XVIIІ СТОЛІТТЯ. ПРОСВІТНИЦТВО'''<br>Тема 5. Просвітництво як літературна епоха. Розмаїття виявів літературного життя: виникнення (сентименталізм) та розвиток (класицизм, реалізм) художніх напрямів, нових жанрів (філософська повість та ін.).<br>Тема 6. Вольтер (1694—1778). “Простак”<br>Тема 7. Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749—1832). “Фауст” (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина)<br>Тема 8. Народна драма “Вільгельм Телль”, поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості.  
-
<br>ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РОМАНТИЗМУ<br>Особливості романтизму як художнього напряму, його естетичні принципи. Специфiка романтичного світосприйняття. Багатство і розмаїття літератури романтизму, її художні відкриття і найвидатніші представники.<br>Ернст Теодор Амадей Гофман (1776— 1822). “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер”<br>Гéнріх Гéйне (1797—1856). Із “Книги пiсень” (“Чому троянди немов неживі”, “Коли розлучаються двоє”, “Не знаю, що стало зо мною...”, “Вечірні промені ясні”, “Вмирають люди і роки”, “Хотів би я в слово єдине...”)<br>Джордж Нóел Гóрдон Бáйрон (1788—1824). “Мій дух як ніч...”, “Прометей”, “Мазепа”<br>Адам Міцкевич (1798—1855). “Кримські сонети” <br><br>ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ<br>Олександр Пушкін (1799—1837). “Євгеній Онєгін”, “До моря”, “Я вас любив...”, “Я мить чудову пам’ятаю...”, “Я пам’ятник собі поставив незотлінний...”<br>Михáйло Лéрмонтов (1814—1841). “І нудно і сумно...”, “На дорогу йду я в самотині...”; “Герой нашого часу”<br>Микoла Гоголь (1809—1852). “Шинель”<br>
+
<br>'''Розділ 4. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РОМАНТИЗМУ'''<br>Тема 9. Особливості романтизму як художнього напряму, його естетичні принципи. Специфiка романтичного світосприйняття. <br>Тема 10. Ернст Теодор Амадей Гофман (1776— 1822). “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер”<br>Тема 11. Гéнріх Гéйне (1797—1856). Із “Книги пiсень” (“Чому троянди немов неживі”, “Коли розлучаються двоє”, “Не знаю, що стало зо мною...”, “Вечірні промені ясні”, “Вмирають люди і роки”, “Хотів би я в слово єдине...”)<br>Тема 12. Джордж Нóел Гóрдон Бáйрон (1788—1824). “Мій дух як ніч...”, “Прометей”, “Мазепа”<br>Тема 13. Адам Міцкевич (1798—1855). “Кримські сонети” <br><br>'''Розділ 5. ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ'''<br>Тема 14. Олександр Пушкін (1799—1837). “Євгеній Онєгін”, “До моря”, “Я вас любив...”, “Я мить чудову пам’ятаю...”, “Я пам’ятник собі поставив незотлінний...”<br>Тема 15. Михáйло Лéрмонтов (1814—1841). “І нудно і сумно...”, “На дорогу йду я в самотині...”; “Герой нашого часу”<br>Тема 16. Микoла Гоголь (1809—1852). “Шинель”<br>  
<br>  
<br>  
Строка 27: Строка 27:
• конспект уроку                                      • тести
• конспект уроку                                      • тести
• методичні рекомендації                              • шпаргалка     
• методичні рекомендації                              • шпаргалка     
-
• навчальні програми                                  • що ще не відомо, не відкрито вченими</pre>
+
• навчальні програми                                  • що ще не відомо, не відкрито вченими</pre>  
<br>
<br>

Версия 13:50, 1 июля 2009

Розділ 1. ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО БАРОКО
Тема 1. Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське і українське бароко.
Тема 2. Пeдро Кальдерон (1600—1681). “Життя — це сон”

Розділ 2. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ КЛАСИЦИЗМУ
Тема 3. Класицизм як художній напрям у літературі XVII ст. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму.
Тема 4. Мольєр (1622—1673). “Міщанин-шляхтич”


Розділ 3. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ XVIIІ СТОЛІТТЯ. ПРОСВІТНИЦТВО
Тема 5. Просвітництво як літературна епоха. Розмаїття виявів літературного життя: виникнення (сентименталізм) та розвиток (класицизм, реалізм) художніх напрямів, нових жанрів (філософська повість та ін.).
Тема 6. Вольтер (1694—1778). “Простак”
Тема 7. Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749—1832). “Фауст” (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина)
Тема 8. Народна драма “Вільгельм Телль”, поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості.


Розділ 4. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РОМАНТИЗМУ
Тема 9. Особливості романтизму як художнього напряму, його естетичні принципи. Специфiка романтичного світосприйняття.
Тема 10. Ернст Теодор Амадей Гофман (1776— 1822). “Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер”
Тема 11. Гéнріх Гéйне (1797—1856). Із “Книги пiсень” (“Чому троянди немов неживі”, “Коли розлучаються двоє”, “Не знаю, що стало зо мною...”, “Вечірні промені ясні”, “Вмирають люди і роки”, “Хотів би я в слово єдине...”)
Тема 12. Джордж Нóел Гóрдон Бáйрон (1788—1824). “Мій дух як ніч...”, “Прометей”, “Мазепа”
Тема 13. Адам Міцкевич (1798—1855). “Кримські сонети”

Розділ 5. ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ
Тема 14. Олександр Пушкін (1799—1837). “Євгеній Онєгін”, “До моря”, “Я вас любив...”, “Я мить чудову пам’ятаю...”, “Я пам’ятник собі поставив незотлінний...”
Тема 15. Михáйло Лéрмонтов (1814—1841). “І нудно і сумно...”, “На дорогу йду я в самотині...”; “Герой нашого часу”
Тема 16. Микoла Гоголь (1809—1852). “Шинель”


• акселеративні методи на уроці                        • національні особливості
• виділити головне в уроці - опорний каркас            • нічого собі уроки               
• відеокліпи                                           • нова система освіти
• вправи на пошук інформації                           • підручники основні допоміжні
• гумор, притчі, приколи, приказки, цитати             • презентація уроку
• додаткові доповнення                                 • реферати    
• домашнє завдання                                     • речовки та вікторизми       
• задачі та вправи (рішення та відповіді)              • риторичні питання від учнів
• закриті вправи (тільки для використання вчителями)   • рівень складності звичайний І
• знайди інформацію сам                                • рівень складності високий ІІ
• ідеальні уроки                                       • рівень складності олімпійський III
• ілюстрації, графіки, таблиці                         • самоперевірка
• інтерактивні технології                              • система оцінювання
• календарний план на рік                              • скласти пазл з різних частин інформації
• кейси та практикуми                                  • словник термінів
• комікси                                              • статті
• коментарі та обговорення                             • тематичні свята                         
• конспект уроку                                       • тести
• методичні рекомендації                               • шпаргалка     
• навчальні програми                                   • що ще не відомо, не відкрито вченими