KNOWLEDGE HYPERMARKET


Практикум: Перетворення малюнків

Практикум до предмету Інформатика, 5 клас

Тема: «Перетворення малюнків»

Створення малюнків у графічному редакторі Paint.


Графічний редактор - програма для створення, збереження і друку малюнків.
 

Редактори бувають растрові і векторні. У растрових редакторах малюнки складаються з пікселів - окремих точок, а в векторних редакторах малюнки складаються з геометричних фігур.


Графічний редактор Paint призначений для роботи з растровими зображеннями.  Він запускається командою Пуск -- Всі програми -- Стандартні -- Paint. Основну частину вікна становить робоча область.


Ліворуч від робочої області - Панель інструментів, під нею - вікно властивостей кожного інструмента, нижче робочої області - палітра кольорів, нагорі - меню.

Opciidekabrcheban-9.jpg


1.    Вільне малювання.

Запусти Paint.
2.    Встанови розмір сторінки 900 на 600 пікселів (Малюнок -- атрибути)
3.    Залий сторінку блакитним кольором.
4.    Використовуючи інструмент Олівець, який малює лінії в один піксель товщиною, намалюй хмари і хвилі.
5.    Використовуючи залитий еліпс і лінії в три пікселя товщиною, намалюй сонце. Закрашеним багатокутником намалюй човен і вітрило.
6.    Зайві деталі можна прати гумкою або виділяти і видаляти кнопкою
7.    Delete.

Opciidekabrcheban-10.jpg



Надіслано вчителем-членом Гільдії Лідерів освіти Чебанюк

Предмети > Інформатика > Інформатика 5 клас > Перетворення малюнків > Перетворення малюнків. Практикуми, лабораторні, кейси