KNOWLEDGE HYPERMARKET


Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС. Повні уроки
 
Строка 3: Строка 3:
<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на тему, 11 клас, Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС.</metakeywords>  
<metakeywords>Інформатика, клас, урок, на тему, 11 клас, Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС.</metakeywords>  
-
==Тема==
+
== Тема ==
-
*'''Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС.''' 
+
-
==Мета==
+
*'''Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС.'''
-
*Ознайомити з програмою креслення Компас 3D і навчити створювати в ній прості об’ємні моделі.  
+
-
==Тип уроку==
+
== Мета  ==
-
*практичний
+
-
==Хід уроку==
+
*Ознайомити з [http://xvatit.com/it/fishki-ot-itshki/ програмою] креслення Компас 3D і навчити створювати в ній прості об’ємні моделі.
-
===КОМПАС-3D===
+
== Тип уроку  ==
-
Для зручної роботи в середовищі '''КОМПАС-3D''', розробники передбачили можливість власного налаштування інтерфейсу користувача залежно від виконуваних операцій.
+
*практичний
 +
== Хід уроку  ==
-
[[Image:4er40.jpg|400px|Компас 3D]]
+
=== КОМПАС-3D ===
 +
Для зручної роботи в середовищі '''КОМПАС-3D''', розробники передбачили можливість власного налаштування [[Презентація уроку на тему: Графічний інтерфейс ОС.|інтерфейсу]] користувача залежно від виконуваних операцій.
-
'''Структура інтерфейсу програми КОМПАС проста і зрозуміла: '''<br>  
+
<br> [[Image:4er40.jpg|400px|Компас 3D]]
 +
 
 +
<br> '''Структура інтерфейсу програми КОМПАС проста і зрозуміла: '''<br>  
*Перший рядок інтерфейсу - '''Заголовок програмного вікна''' (вказується назва програми, номер версії, ім'я поточного документу)<br>  
*Перший рядок інтерфейсу - '''Заголовок програмного вікна''' (вказується назва програми, номер версії, ім'я поточного документу)<br>  
Строка 28: Строка 29:
*Третя - '''інструментальна панель Стандартна''' (зібрані команди, які часто вживаються при роботі з системою)<br>
*Третя - '''інструментальна панель Стандартна''' (зібрані команди, які часто вживаються при роботі з системою)<br>
 +
<br> [[Image:4er41.jpg|400px|Компас 3D]]<br>
-
[[Image:4er41.jpg|400px|Компас 3D]]<br>  
+
<br>  
 +
=== Типи документів  ===
-
===Типи документів===
+
Для створення нового [[Практична робота. Сканування «паперового» і розпізнавання електронного текстового документу. Повні уроки|документу]], на панелі Стандартна треба клацнути мишею по кнопці '''Створити.''' <br>  
-
 
+
-
Для створення нового документу, на панелі Стандартна треба клацнути мишею по кнопці '''Створити.''' <br>  
+
У вікні вибираємо тип документу:<br>  
У вікні вибираємо тип документу:<br>  
Строка 44: Строка 45:
3. '''текстовий документ''' - документ, який містить текст (розширення .kdw)<br>  
3. '''текстовий документ''' - документ, який містить текст (розширення .kdw)<br>  
-
4. '''специфікація''' - документ, оформлений у вигляді таблиці в рамці з основним написом, який містить інформацію про деталі збірки (розширення .spw)<br>  
+
4. '''специфікація''' - документ, оформлений у вигляді таблиці в рамці з основним написом, який містить [[Презентация на тему: Информация и информационные процессы|інформацію]] про деталі збірки (розширення .spw)<br>  
5. '''збірка''' - модель, яка створена з різних деталей із застосуванням складальних операцій (розширення .a3d)<br>  
5. '''збірка''' - модель, яка створена з різних деталей із застосуванням складальних операцій (розширення .a3d)<br>  
Строка 54: Строка 55:
[[Image:4er42.jpg|400px|Компас 3D]]  
[[Image:4er42.jpg|400px|Компас 3D]]  
-
===Завдання===
+
=== Завдання ===
 +
 
*'''Накреслити і створити тривимірну модель куба'''
*'''Накреслити і створити тривимірну модель куба'''
Строка 65: Строка 67:
[[Image:4er43.jpg|400px|Компас 3D]]  
[[Image:4er43.jpg|400px|Компас 3D]]  
-
 
+
<br> '''3)''' Площина для побудови має бути розташована паралельно площині екрану. <br>  
-
'''3)''' Площина для побудови має бути розташована паралельно площині екрану. <br>  
+
Для цього зайдіть в меню ''Вигляд - Орієнтація '' і встановите ''Нормально до...'' (площина буде розташована паралельно площини екрану)  
Для цього зайдіть в меню ''Вигляд - Орієнтація '' і встановите ''Нормально до...'' (площина буде розташована паралельно площини екрану)  
 +
<br> [[Image:4er44.jpg|400px|Компас 3D]]
-
[[Image:4er44.jpg|400px|Компас 3D]]
+
<br> '''4)''' В режимі ескіза вибираємо кнопочку '''«Геометрія»''' і будуємо - прямокутник заввишки 40 мм і шириною 40 мм. <br>  
-
 
+
-
 
+
-
'''4)''' В режимі ескіза вибираємо кнопочку '''«Геометрія»''' і будуємо - прямокутник заввишки 40 мм і шириною 40 мм. <br>  
+
[[Image:4er45.jpg|400px|Компас 3D]]  
[[Image:4er45.jpg|400px|Компас 3D]]  
-
 
+
<br> '''5)''' Виходимо з режиму '''Ескіз''' і виділяємо намальований ескіз в '''Дереві моделі''' - наш куб повинен стати зеленим. '''6)''' Обираємо Операція витискування на інструментальній панелі, Редагування деталі і розтягуємо куб вгору.<br>  
-
'''5)''' Виходимо з режиму '''Ескіз''' і виділяємо намальований ескіз в '''Дереві моделі''' - наш куб повинен стати зеленим. '''6)''' Обираємо Операція витискування на інструментальній панелі, Редагування деталі і розтягуємо куб вгору.<br>  
+
[[Image:4er47.jpg|400px|Компас 3D]]  
[[Image:4er47.jpg|400px|Компас 3D]]  
-
 
+
<br> '''7)''' Після розтягання заходимо в [[Закриті вправи до теми «Управление компьютером с помощью меню.»|меню]] '''«Редактор»''' і тиснемо '''«Створити об'єкт» ''' або на натискаємо на клавіатурі «Enter».<br>  
-
'''7)''' Після розтягання заходимо в меню '''«Редактор»''' і тиснемо '''«Створити об'єкт» ''' або на натискаємо на клавіатурі «Enter».<br>  
+
Після цього вибираємо режим '''«Півтонове»'''.<br>  
Після цього вибираємо режим '''«Півтонове»'''.<br>  
Строка 90: Строка 87:
[[Image:4er48.jpg|400px|Компас 3D]]  
[[Image:4er48.jpg|400px|Компас 3D]]  
 +
<br> Ось, за допомогою таких дій, накреслений квадрат на двомірній площині перетворився на куб тривимірного простору.
-
Ось, за допомогою таких дій, накреслений квадрат на двомірній площині перетворився на куб тривимірного простору.
+
<br> {{#ev:youtube|u56YIHS3dUg}}  
-
 
+
-
 
+
-
{{#ev:youtube|u56YIHS3dUg}}  
+
{{#ev:youtube|f0VBu-xZsqY&feature=related}}  
{{#ev:youtube|f0VBu-xZsqY&feature=related}}  
Строка 102: Строка 97:
{{#ev:youtube|L-tcn_RoEMU&feature=related}}  
{{#ev:youtube|L-tcn_RoEMU&feature=related}}  
 +
<br>
----
----
 +
<br> ''Скомпоновано та надіслано викладачем Київського національного університету імені Тараса Шевченка Соловйовим М. С.''
-
''Скомпоновано та надіслано викладачем Київського національного університету імені Тараса Шевченка Соловйовим М. С.''
+
<br>
-
 
+
----
----
-
 
+
<br> '''Над уроком працювали'''  
-
'''Над уроком працювали'''  
+
Соловйов М. С.  
Соловйов М. С.  
 +
<br>
----
----
-
 
+
<br> Поставить вопрос о современном образовании, выразить идею или решить назревшую проблему Вы можете на [http://xvatit.com/forum/ '''Образовательном форуме'''], где на международном уровне собирается образовательный совет свежей мысли и действия. Создав [http://xvatit.com/club/blogs/ '''блог,'''] Вы не только повысите свой статус, как компетентного преподавателя, а и сделаете весомый вклад в развитие школы будущего. [http://xvatit.com/school/guild/ '''Гильдия Лидеров Образования'''] открывает двери для специалистов&nbsp; высшего ранга и приглашает к сотрудничеству в направлении создания лучших в мире школ.<br>  
-
Поставить вопрос о современном образовании, выразить идею или решить назревшую проблему Вы можете на [http://xvatit.com/forum/ '''Образовательном форуме'''], где на международном уровне собирается образовательный совет свежей мысли и действия. Создав [http://xvatit.com/club/blogs/ '''блог,'''] Вы не только повысите свой статус, как компетентного преподавателя, а и сделаете весомый вклад в развитие школы будущего. [http://xvatit.com/school/guild/ '''Гильдия Лидеров Образования'''] открывает двери для специалистов&nbsp; высшего ранга и приглашает к сотрудничеству в направлении создания лучших в мире школ.<br>  
+
[[Category:Інформатика_11_клас]]
[[Category:Інформатика_11_клас]]

Текущая версия на 18:01, 8 февраля 2013

Гіпермаркет Знань>>Інформатика>>Інформатика 11 клас. Повні уроки>> Інформатика: Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС.

Содержание

Тема

  • Практична робота. Виконання геометричних побудов в системі комп'ютерного креслення КОМПАС.

Мета

  • Ознайомити з програмою креслення Компас 3D і навчити створювати в ній прості об’ємні моделі.

Тип уроку

  • практичний

Хід уроку

КОМПАС-3D

Для зручної роботи в середовищі КОМПАС-3D, розробники передбачили можливість власного налаштування інтерфейсу користувача залежно від виконуваних операцій.


Компас 3D


Структура інтерфейсу програми КОМПАС проста і зрозуміла:

  • Перший рядок інтерфейсу - Заголовок програмного вікна (вказується назва програми, номер версії, ім'я поточного документу)
  • Друга - Головне меню системи (залежить від типу поточного документу: виклик команд системи, основні меню)
  • Третя - інструментальна панель Стандартна (зібрані команди, які часто вживаються при роботі з системою)


Компас 3D


Типи документів

Для створення нового документу, на панелі Стандартна треба клацнути мишею по кнопці Створити.

У вікні вибираємо тип документу:

1. креслення - зображення з рамкою і штампом (розширення .cdw)

2. фрагмент - допоміжний документ без рамки і штампу (розширення .frw)

3. текстовий документ - документ, який містить текст (розширення .kdw)

4. специфікація - документ, оформлений у вигляді таблиці в рамці з основним написом, який містить інформацію про деталі збірки (розширення .spw)

5. збірка - модель, яка створена з різних деталей із застосуванням складальних операцій (розширення .a3d)

6.деталь - модель, яка створена з однорідного матеріалу без застосування складальних операцій (розширення .m3d)


Компас 3D

Завдання

  • Накреслити і створити тривимірну модель куба

Хід виконання.

1) Обираємо тип документу Деталь

2) У Дереві побудови вказуємо Площину XY. Створення тривимірної моделі розпочинається з побудови ескізу його основи.

Компас 3D


3) Площина для побудови має бути розташована паралельно площині екрану.

Для цього зайдіть в меню Вигляд - Орієнтація і встановите Нормально до... (площина буде розташована паралельно площини екрану)


Компас 3D


4) В режимі ескіза вибираємо кнопочку «Геометрія» і будуємо - прямокутник заввишки 40 мм і шириною 40 мм.

Компас 3D


5) Виходимо з режиму Ескіз і виділяємо намальований ескіз в Дереві моделі - наш куб повинен стати зеленим. 6) Обираємо Операція витискування на інструментальній панелі, Редагування деталі і розтягуємо куб вгору.

Компас 3D


7) Після розтягання заходимо в меню «Редактор» і тиснемо «Створити об'єкт» або на натискаємо на клавіатурі «Enter».

Після цього вибираємо режим «Півтонове».

Компас 3D


Ось, за допомогою таких дій, накреслений квадрат на двомірній площині перетворився на куб тривимірного простору.








Скомпоновано та надіслано викладачем Київського національного університету імені Тараса Шевченка Соловйовим М. С.




Над уроком працювали

Соловйов М. С.




Поставить вопрос о современном образовании, выразить идею или решить назревшую проблему Вы можете на Образовательном форуме, где на международном уровне собирается образовательный совет свежей мысли и действия. Создав блог, Вы не только повысите свой статус, как компетентного преподавателя, а и сделаете весомый вклад в развитие школы будущего. Гильдия Лидеров Образования открывает двери для специалистов  высшего ранга и приглашает к сотрудничеству в направлении создания лучших в мире школ.

Предмети > Інформатика > Інформатика 11 клас