KNOWLEDGE HYPERMARKET


Світова література 11 клас

ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РАННЬОГО МОДЕРНІЗМУ
Модерністські зрушення у французькій поезії другої половини ХІХ ст.
Шарль Бодлéр. “Альбатрос”, “Відповідності”, “Гімн красі”, “Вечорова гармонія”, “Moesta et errabunda”, “Зосередження”, “Confiteor”

ІЗ ПОЕЗІЇ ФРАНЦУЗЬКОГО СИМВОЛІЗМУ
Поль Верлéн (1844—1896). “Забуті арiєти”, “Так тихо серце плаче...”, “Тихе небо понад дахом”, “Поетичне мистецтво”
Артюр Рембó (1854—1891). “Відчуття”, “Моя циганерія”, “П’яний корабель”, “Голосівки”, “Рожево плакала зірниця...”, “Вороння”
Стефaн Маллармé (1842—1898). “Дар поезії”, “Блакить”, “Лебідь”
Óскар Уáйльд (1854—1900). “Портрет Доріана Грея”


ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
XX ст. як літературна епоха, глибинний переворот в естетиці й художній практиці. Формування нових принципів і структур художнього мислення і творчості.
Світова література XX ст.: основні етапи та тенденції розвитку. Посилення взаємодії національних літератур. Модернізм і авангард. Реалізм у літературі XX ст.: продовження традицій, пошуки нових засобів і форм художнього вираження. Взаємодія з модернізмом. Елітарна й масова культура.
Франц Кáфка (1883—1924). “Перевтілення”.
Джеймс Джойс (1882—1941). “Джáкомо Джойс”
Тóмас Манн (1875—1955). “Маріо і чарівник”
Михáйло Булгáков (1891—1940). “Майстер і Маргарита”

ГЛИБИННІ ЗРУШЕННЯ В ПОЕЗІЇ ПОЧАТКУ ХХ ст.
Із західноєвропейської поезії
Глибинні зрушення в поезії XX ст. Творення нової поетичної метамови. Модернізм і основні течії європейської поезії XX ст.
Рáйнер Марíя Рíльке. “Згаси мій зір...”, “Осінній день”, “Гетсиманський сад”, “Орфей, Еврідіка, Гермес”, “Ось дерево звелось...”
Ґійóм Аполлінéр. “Лорелея”, “Міст Мірабо”, “Пісня нелюбого”, “Зарізана голубка й водограй”
Федерiко Гарсíа Лóрка (1898—1936). “Про царівну Місяцівну”, “Балада про чорну тугу”, “Гітара”, “Газела про темну смерть”, “Касида про сон під зорями”
“Срібна доба” російської поезії, її модерністські й авангардистські течії.
Олексáндр Блок. “Вітер далекий навіяв...”, “Незнайома”, “Весно, весно, без меж і без краю...”, “Скіфи”
Аннa Ахмáтова. “Довкола жовтий вечір ліг”, “Дав мені юнь ти сутужную”, “Реквієм”
Футуризм як авангардистська літературна течія, його естетичні засади.
Володимир Маякóвський (1893—1930). “А ви змогли б?”, “Послухайте!”, “Лілічко! Замість листа”
Борис Пастернáк (1890—1960). “Про ці вірші”, “Визначення поезії”, “По стіні збiгали стрілки...”, “Зимова ніч”

НОВАТОРСТВО В ДРАМАТУРГІЇ
Бертóльт Брехт (1898—1956). “Життя Галілея”



• акселеративні методи на уроці                        • національні особливості
• виділити головне в уроці - опорний каркас            • нічого собі уроки               
• відеокліпи                                           • нова система освіти
• вправи на пошук інформації                           • підручники основні допоміжні
• гумор, притчі, приколи, приказки, цитати             • презентація уроку
• додаткові доповнення                                 • реферати    
• домашнє завдання                                     • речовки та вікторизми       
• задачі та вправи (рішення та відповіді)              • риторичні питання від учнів
• закриті вправи (тільки для використання вчителями)   • рівень складності звичайний І
• знайди інформацію сам                                • рівень складності високий ІІ
• ідеальні уроки                                       • рівень складності олімпійський III
• ілюстрації, графіки, таблиці                         • самоперевірка
• інтерактивні технології                              • система оцінювання
• календарний план на рік                              • скласти пазл з різних частин інформації
• кейси та практикуми                                  • словник термінів
• комікси                                              • статті
• коментарі та обговорення                             • тематичні свята                         
• конспект уроку                                       • тести
• методичні рекомендації                               • шпаргалка     
• навчальні програми                                   • що ще не відомо, не відкрито вченими