KNOWLEDGE HYPERMARKET


Створення проекту за допомогою майстра

Гіпермаркет Знань>>Інформатика >>Інформатика 10 клас>> Інформатика: Створення проекту за допомогою майстра


Першим  кроком  у  створенні  проекту  є  формування  збірки  матеріалів, що будуть використовуватися.

За допомогою майстра можна швидко створити фільм на основі обраних кліпів. Для  застосування майстра мають виконуватися такі умови: збірка чи кілька  кліпів мають  бути  виділені  на  панелі  Збірки  або  панелі Вмісту,  час
відтворення обраного відео та/чи зображень має бути не менше ніж 30 с; як­що фільм міститиме аудіозапис, то час його відтворення також має бути не менше ніж 30 с.

Для   створення  проекту  за  допомогою майстра можна скористатися  од­ним  із  способів:  вибрати  в меню  вказівку  Сервіс/Автофільм або  на  панелі Операцій з фільмами в розділі Монтаж фільму вибрати вказівку Створення автофільму. Далі в області Вибрати вид монтажу автофільму слід вибрати один  з можливих  видів,  у  разі  потреби  ввести  назву фільму,  вибрати  звук або фонову музику та вибрати посилання Готово, можна монтувати фільм.


Вправа 9.5.1.  Створення проекту за допомогою майстра.

Завдання. Імпортувати до відеоредактора Windows MovieMaker  відеозапис Футбольний фристайл wmv. та створити на його основі проект за допомогою майстра.

1. Створіть папку Мультимедіа у вашій структурі папок.

2. Відкрийте  вікно  відеоредактора  Windows MovieMaker та  оберіть  на  панелі Операцій з фільмами в розділі Запис відео вказівку Імпорт відео.

3. У  діалоговому  вікні  Імпорт  відео  оберіть  папку  Мультимедіа\Відео,  що міститься  на CD-диску,  потім  оберіть файл  Футболь­ний фристайл.wmv та натисніть кнопку Імпорт.

4. Перейдіть до панелі Збірок та виберіть збірку Футбольний фри­стайл.

5. Виконайте вказівку Сервіс/Автофільм.  В області Вибрати вид монтажу ав­тофільму оберіть  вид  Виділення  фільму та  клацніть  на  посиланні  Готово, можна монтувати фільм.

6. Перегляньте, які об’єкти розміщені на Аркуші розкадрування  (мал.  9.8).

Аркуш розкадрування

7.  Перегляньте створений фільм у вікні Попереднього перегляду. Зробіть вис­новки —  чи вдалі параметри обрано за допомогою майстра?

8.  Виконайте  вказівку Файл/Зберегти проект.  Збережіть створений  проект з іменем Футбольний фристайл.mswmm в папці Мультимедіа вашої структу­ри папок.


Морзе Н. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Н. В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К.: Школяр, 2010. — 304 с.: іл.

Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас
1236084776 kr.jpg презентація уроку
1236084776 kr.jpg інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg акселеративні методи навчання

Практика
1236084776 kr.jpg тести, тестування онлайн
1236084776 kr.jpg задачі та вправи
1236084776 kr.jpg домашні завдання
1236084776 kr.jpg практикуми та тренінги
1236084776 kr.jpg питання для дискусій в класі

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg відео- та аудіоматеріали
1236084776 kr.jpg фотографії, малюнки
1236084776 kr.jpg графіки, таблиці, схеми
1236084776 kr.jpg комікси, притчі, приказки, кросворди, анекдоти, приколи, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg шпаргалки 
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg статті (МАН)
1236084776 kr.jpg література основна та додаткова
1236084776 kr.jpg словник термінів

Удосконалення підручників та уроків
1236084776 kr.jpg виправлення помилок в підручнику
1236084776 kr.jpg заміна застарілих знань новими 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg календарні плани
1236084776 kr.jpg навчальні програми
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації
1236084776 kr.jpg обговорення

New2.jpg Ідеальні уроки-кейси

Якщо у вас є виправлення або пропозиції до даного уроку, напишіть нам.

Якщо ви хочете побачити інші корективи і побажання до уроків, дивіться тут - Освітній форум.