KNOWLEDGE HYPERMARKET


Тема 35. Восьминіжка і процедури
Строка 1: Строка 1:
-
Восьминіжка і процедури<br><br>1. Що таке процедура?<br>2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами?<br>3. З чого складається рядок заголовка процедури?<br>4. Який вигляд має команда виклику процедури?<br>5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?<br><br>Процедури без аргументів<br>Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму.  
+
<metakeywords>інформатика, 7 клас, урок, на Тему, Восьминіжка і процедури</metakeywords>Восьминіжка і процедури<br><br>1. Що таке процедура?<br>2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами?<br>3. З чого складається рядок заголовка процедури?<br>4. Який вигляд має команда виклику процедури?<br>5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?<br><br>Процедури без аргументів<br>Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму.  
-
<br>Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець<br>ПочатокВверх<br>Повтори 3 рази<br>Квадрат Вправо Вправо Все<br>Квадрат Кінець<br><br>Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.<br><br>Процедури з аргументами<br>Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика.<br>Проц Тупик (х) Початок Повтори х разів Вниз<br>Зафарбуй Все Кінець<br>Проц Перехід (у) Початок Повтори у разів<br>Вниз Все<br>Повтори 2 рази<br>Вправо Все Кінець<br><br>Початок<br>Вправо Тупик(3)<br>Перехід (3)<br>Тупик (4)<br>Перехід (4)<br>Тупик(5)<br>Перехід (5)<br>Тупик (6)<br>Перехід (6)<br>Тупик (2) Кінець<br>&nbsp;<br>
+
<br>Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець<br>Початок Вверх Повтори 3 рази Квадрат Вправо Вправо Все Квадрат Кінець<br><br>Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.<br><br>Процедури з аргументами<br>Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика.<br>Проц Тупик (х)  
 +
Початок Повтори х разів Вниз Зафарбуй Все Кінець<br>Проц Перехід (у)
 +
Початок Повтори у разів Вниз Все Повтори 2 рази Вправо Все Кінець<br><br>Початок<br>Вправо Тупик(3) Перехід (3)Тупик (4) Перехід (4) Тупик(5) Перехід (5) Тупик (6) Перехід (6) Тупик (2) Кінець<br>&nbsp;<br>
 +
 +
[[Image:inf_7_25.jpeg]]<br>
''Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. Інформатика, 7 клас''<br>  
''Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. Інформатика, 7 клас''<br>  

Версия 07:02, 15 сентября 2009

Восьминіжка і процедури

1. Що таке процедура?
2. У яких випадках доцільно складати процедури без аргумен¬тів, а в яких — з аргументами?
3. З чого складається рядок заголовка процедури?
4. Який вигляд має команда виклику процедури?
5. Як виконуються алгоритми, які містять процедури?

Процедури без аргументів
Як і алгоритми для Черепашки, алгоритми для Восьминіжки можуть містити процедури. Наприклад, для того щоб Восьминіжка зафарбувала вказані клітинки, які утворюють однакові фрагменти, можна створити процедуру для фарбування одного фрагмента клітинок і викликати її в основній частині алгоритму.


Проц Квадрат Початок Зафарбуй Вверх Зафарбуй Вправо Зафарбуй Вниз Зафарбуй Кінець
Початок Вверх Повтори 3 рази Квадрат Вправо Вправо Все Квадрат Кінець

Поясніть, чому останній раз процедура Квадрат викликається поза циклом.

Процедури з аргументами
Нехай Восьминіжка повинна зафарбувати клітинки в кількох тупиках різної довжини. Для цього в алгоритмі можна використати дві процедури з аргументами. Виконуючи першу, Носьминіжка буде йти в глибину тупика і фарбувати клітинки, а виконуючи другу - переходити на початок наступного тупика.
Проц Тупик (х)

Початок Повтори х разів Вниз Зафарбуй Все Кінець
Проц Перехід (у)

Початок Повтори у разів Вниз Все Повтори 2 рази Вправо Все Кінець

Початок
Вправо Тупик(3) Перехід (3)Тупик (4) Перехід (4) Тупик(5) Перехід (5) Тупик (6) Перехід (6) Тупик (2) Кінець
 

Inf 7 25.jpeg

Ломаковська Г.В., Ривкінд Й.Я. Інформатика, 7 клас

Надіслано читачами з інтернет-сайту


1236084776 kr.jpg акселеративні методи на уроці                        1236084776 kr.jpg національні особливості
1236084776 kr.jpg виділити головне в уроці - опорний каркас            1236084776 kr.jpg нічого собі уроки
1236084776 kr.jpg відеокліпи                                           1236084776 kr.jpg нова система освіти
1236084776 kr.jpg вправи на пошук інформації                           1236084776 kr.jpg підручники основні допоміжні
1236084776 kr.jpg гумор, притчі, приколи, приказки, цитати             1236084776 kr.jpg презентація уроку
1236084776 kr.jpg додаткові доповнення                               1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg домашнє завдання                                     1236084776 kr.jpg речовки та вікторизми
1236084776 kr.jpg задачі та вправи (рішення та відповіді)              1236084776 kr.jpg риторичні питання від учнів
1236084776 kr.jpg закриті вправи (тільки для використання вчителями)   1236084776 kr.jpg рівень складності звичайний І
1236084776 kr.jpg знайди інформацію сам                                1236084776 kr.jpg рівень складності високий ІІ 

1236084776 kr.jpg ідеальні уроки                                     1236084776 kr.jpg рівень складності олімпійський III
1236084776 kr.jpg ілюстрації, графіки, таблиці                         1236084776 kr.jpg самоперевірка
1236084776 kr.jpg інтерактивні технології                              1236084776 kr.jpg система оцінювання
1236084776 kr.jpg календарний план на рік                              1236084776 kr.jpg скласти пазл з різних частин інформації
1236084776 kr.jpg кейси та практикуми                                  1236084776 kr.jpg словник термінів 
1236084776 kr.jpg комікси                                              1236084776 kr.jpg статті
1236084776 kr.jpg коментарі та обговорення                           1236084776 kr.jpg тематичні свята
1236084776 kr.jpg конспект уроку                                       1236084776 kr.jpg тести
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації                               1236084776 kr.jpg шпаргалка 
1236084776 kr.jpg навчальні програми                                   1236084776 kr.jpg що ще не відомо, не відкрито вченими