KNOWLEDGE HYPERMARKET


Що за звір - комп'ютерна машина? Маніпулятор „миша", його призначення та правила роботи з ним. Ліва кнопка.
м
 
Строка 10: Строка 10:
<br>  
<br>  
 +
  '''<u>Зміст уроку</u>'''
  '''<u>Зміст уроку</u>'''
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас
-
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку
+
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%A9%D0%BE_%D0%B7%D0%B0_%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%80_-_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%27%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0%3F_%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%BF%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%82%D0%BE%D1%80_%E2%80%9E%D0%BC%D0%B8%D1%88%D0%B0 презентація уроку]
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] інтерактивні технології
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] інтерактивні технології
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи навчання
  [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи навчання

Текущая версия на 14:28, 8 января 2013

Радий бачити тебе, - привітався Елзік. У його очах була стурбованість. Сьогодні діти пожартували зі мною, запропонували пригостити миш;ку шматочком сиру. Бачиш, моя комп'ютерна мишка не хоче їсти сир. Кого ж пригощати? Ой, а що то за дивна істота нетерпляче дивиться на сир?
- Це маленьке звірятко., що також зветься мишкою, - засміялась Ганнуся.
- А в чому ж різниця між цими-мишами? В чому вони схожі? А кого.-: чим можна-годувати?.


- Мишеня-звір'ятко дуже полюбляє сир.
- Ага, зрозумів, це теж мишка, але справжня. Моя комп'ютерна мишка нікуди не втече, бо вона зв'язана, спеціальним дротом з комп'ютером. На комп'ютерній миші дві великі клавіші, схожі на-вуха. Натисни пальчиком налгве вушко - і мишка відповість на екрані стрілочкою. Мишку не треба піднімати, атільки-яегко ковзати нею по килимку: вперед-, назад, вліво, вправо.
- Ми з тобою навіть не помітили, як справжня голодна миша вже давно з”їла сир і втекла.
- Отож гратися будемо моєю мишкою. Нумо, починаймо!



Бєлкіна Е.В., Козленко О.Г. Комп'ютерна азбука 1 клас

Вислано читачами з інтернет-сайту


Зміст уроку
1236084776 kr.jpg конспект уроку і опорний каркас
1236084776 kr.jpg презентація уроку
1236084776 kr.jpg інтерактивні технології
1236084776 kr.jpg акселеративні методи навчання

Практика
1236084776 kr.jpg тести, тестування онлайн
1236084776 kr.jpg задачі та вправи
1236084776 kr.jpg домашні завдання
1236084776 kr.jpg практикуми та тренінги
1236084776 kr.jpg питання для дискусій в класі

Ілюстрації
1236084776 kr.jpg відео- та аудіоматеріали
1236084776 kr.jpg фотографії, малюнки
1236084776 kr.jpg графіки, таблиці, схеми
1236084776 kr.jpg комікси, притчі, приказки, кросворди, анекдоти, приколи, цитати

Доповнення
1236084776 kr.jpg реферати
1236084776 kr.jpg шпаргалки 
1236084776 kr.jpg фішки для допитливих
1236084776 kr.jpg статті (МАН)
1236084776 kr.jpg література основна та додаткова
1236084776 kr.jpg словник термінів

Удосконалення підручників та уроків
1236084776 kr.jpg виправлення помилок в підручнику
1236084776 kr.jpg заміна застарілих знань новими 

Тільки для вчителів
1236084776 kr.jpg календарні плани
1236084776 kr.jpg навчальні програми
1236084776 kr.jpg методичні рекомендації
1236084776 kr.jpg обговорення

New2.jpg Ідеальні уроки-кейси

Якщо у вас є виправлення або пропозиції до даного уроку, напишіть нам.

Якщо ви хочете побачити інші корективи і побажання до уроків, дивіться тут - Освітній форум.