|
|
(11 промежуточных версий не показаны.) | Строка 1: |
Строка 1: |
- | '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет Знань]]>>[[Зарубіжна література|Зарубіжна література]]>>[[Зарубіжна_література_10_клас|Зарубіжна література 10 клас]]'''
| + | [http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0_%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0 Світова література] 10 клас знайомить учнів з періодом розквіту реалізму в світовій літературі, а також з такими течіями, як натуралізм, імпресіонізм та символізм. Конспекти уроків, реферати, презентації, кросворди, практикуми, лабораторні, кейси та багато інших цікавих матеріалів зі світової літератури – це все ти знайдеш лише на Гіпермаркеті Знань ! |
- |
| + | |
| | | |
- | ''' <metakeywords>Зарубіжна література, класи, 10-й клас, конспекти, уроків, конспекти уроків, клас,уроки зарубіжна література</metakeywords> '''
| + | <br> '''[[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|Гіпермаркет знань]]>>[[Зарубіжна література|Зарубіжна література]]'''>>'''Зарубіжна література 10 клас '''<br>''' <metakeywords>Зарубіжна література, класи, 10-й клас, конспекти, уроків, конспекти уроків, клас,уроки зарубіжна література</metakeywords>'''<br> <br>1. [[Тема 1. Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст|Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст., стильове розмаїття літератури.]]<br>2. [[Розквіт реалістичної літератури, його зв'язок із розвитком природничих наук.]] [[Майстри соціальної прози: Стендаль, О.Бальзак, Г.Флобер, Ч.Діккенс, Генрі Джеймс, Ф.Достоєвський, Л.Толстой, А.Чехов та ін.]] <br>Роль художньої літератури у культурному та суспільному житті ХІХ ст.<br>3. [[Стендаль (1783-1842). Життєвий і творчий шлях письменника|Стендаль (1783-1842). Життєвий і творчий шлях письменника. Синтез романтизму й реалізму в його творчості]]<br>4. [[Роман «Червоне і чорне», поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації|Роман «Червоне і чорне», поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації]]<br>5. [[Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману|Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману]]<br>6. [[Внутрішня драма героя як наслідок конфлікту з суспільством|Внутрішня драма героя як наслідок конфлікту з суспільством]]<br>7. [[Cвоєрідність втілення теми кохання у романі. Жіночі образи роману|Cвоєрідність втілення теми кохання у романі. Жіночі образи роману]]<br>8. [[Психологізм творчості Стендаля. Композиція твору й символіка його назви|Психологізм творчості Стендаля. Композиція твору й символіка його назви]]<br>9. УРЗМ.Творча робота (усно). Внесення таких змін у зміст твору, аби літературний герой став щасливим<br>10. [[Тема 3. Оноре де Бальзак (1799—1850). “Гобсeк”|Онорé де Бальзак (1799–1850). “Гобсéк”. Життєвий і творчий шлях письменника. Бальзак і Україна. Бальзак – видатний французький письменник, зачинатель соціального реалістичного роману. Поєднання реалістичних і романтичних елементів у його художній системі. «Людська комедія» – грандіозна енциклопедія життя Франції першої половини XIX ст., її проблематика і структура”<br>]]11. [[Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек». Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей|Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек». Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей]]<br>12. [[Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа й скнари» Гобсека. Описи „матеріального світу”|Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа й скнари» Гобсека. Описи „матеріального світу”]]<br>13. УРЗМ.Твір-роздум на тему „Уособлення влади золота в образі лихваря Гобсека”<br>14. Контроль навчальних досягнень учнів.Французька соціально-психологічна проза 19 ст.<br>15. [[Фéдір ДОСТОЄВСЬКИЙ (1821–1881). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Достоєвського|Фéдір Достоєвський (1821–1881). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Достоєвського як одна з вершин російської і всесвітньої літератури. Філософські, етичні й естетичні погляди письменника та їхнє втілення в художніх творах]]<br>16. [[Роман «Злочин і кара» як втілення нового, поліфонічного типу художнього мислення|Роман «Злочин і кара» як втілення нового, поліфонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні й морально-етичні ідеї твору]]<br>17. [[Суперечливість „теорії Раскольникова”|Суперечливість „теорії Раскольникова”]]<br>18. [[Еволюція образу Раскольнікова і розвінчання теорії сильної особистості, «надлюдини»|Еволюція образу Раскольнікова і розвінчання теорії сильної особистості, «надлюдини»]]<br>19. Розкриття складності та суперечливості духовного світу людини. Система образів роману, значення і символіка його назви.”Сильна особистість” та „маленька людина”<br>20. Ствердження християнських цінностей у творі. Поліфонізм роману<br>21. [[Лев ТОЛСТÓЙ (1828–1910). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Льва Толстого як найповніший вияв можливостей реалістичної літератури|Лев Толстой (1828–1910). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Льва Толстого як найповніший вияв можливостей реалістичної літератури. Духовні й творчі шукання та здобутки письменника]]<br>22. [[„Війна і мир” - історичний і психологічний роман-епопея|„Війна і мир” - історичний і психологічний роман-епопея]]<br>23. [[Основні плани твору: воєнно-історичний, приватно-родинний, авторсько-філософський|Основні плани твору: воєнно-історичний, приватно-родинний, авторсько-філософський]]<br>24. [[Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі Андрія Болконського|Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі Андрія Болконського]]<br>25. [[Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі П’єра Безухова|Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі П’єра Безухова]]<br>26. [[Уособлення ідеалу природної краси в образі Наташі Ростової та духовного аристократизму в образі Марії Болконської|Уособлення ідеалу природної краси в образі Наташі Ростової та духоввного аристократизму в образі Марії Болконської]]<br>27. Філософські роздуми автора про історію, особистість і народ у романі. Символіка пейзажів<br>28. [[Антóн ЧÉХОВ (1860–1904). Життєвий і творчий шлях письменника|Антóн Чехов (1860–1904). Життєвий і творчий шлях письменника]]<br>29. [[Художні особливості оповідань Чехова:роль символічної деталі, психологічного підтексту,відкритого фіналу|Художні особливості оповідань Чехова:роль символічної деталі, психологічного підтексту,відкритого фіналу.”Людина у футлярі”. Зображення трагізму „дрібниць життя” в оповіданнях Чехова]]<br>30. [[„Дама з собачкою”.Викриття штучності дюдських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності|„Дама з собачкою”.Викриття штучності дюдських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності]]<br>31. [[„Скрипка Ротшильда”.Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення|„Скрипка Ротшильда”.Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення]]<br>32. Контроль навчальних досягнень учнів. Російська соціально-психологічна проза 19 ст.<br>33. [[Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії сер. ХІХ ст. Від романтизму до символізму.|Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії сер. ХІХ ст. Від романтизму до символізму]].<br>34. [[Федір Тютчев (1803-1873)-пізній романтик|Федір Тютчев (1803-1873)-пізній романтик.”Silentium”, ”Іще горить в душі бажання”. Аналіз поезій]]<br>35. [[Змалювання трагізму людського існування на тлі універсального природного життя|Змалювання трагізму людського існування на тлі універсального природного життя.Трагічна забарвленість теми кохання]]<br>36. [[Афанасій Фет (1820-1892)- представник „чистого мистецтва” в російській поезії. „Я прийшов до тебе, мила..”, „Шепіт..ніжний звук зітхання”|Афанасій Фет (1820-1892) — представник „чистого мистецтва” в російській поезії. „Я прийшов до тебе, мила..”, „Шепіт..ніжний звук зітхання”]]<br>37. [[Естетично натхненне переживання, злиття людини зі світом природи, замріяність і схвильованість-характерні риси ліричного героя|Естетично натхненне переживання, злиття людини зі світом природи, замріяність і схвильованість-характерні риси ліричного героя. Музичність поезії і витонченість пейзажних картин у творах Фета]]<br>38. Урок виразного читання поезій А.Фета та Ф.Тютчева<br>39. Урок позакласного читання.Поетичний салон (вірші російських поетів про природу та кохання)<br>40. [[Волт ВÍТМЕН (1819–1892). Життєвий і творчий шлях письменника. Вітмен – американський поет-новатор|Волт Вітмен (1819–1892). Життєвий і творчий шлях письменника. Вітмен – американський поет-новатор. Зв’язок його поезії з романтичними традиціями. Історія створення збірки “Листя трави»]]<br> 41. [[Збірка “Листя трави», її провідні теми й мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру)|Збірка “Листя трави», її провідні теми й мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру). “Пісня про себе» – програмовий твір поета.Аналіз лірики поета]]<br>42. [[Шарль БОДЛÉР (1821–1867). «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія». Життєвий і творчий шлях письменника|Шарль Бодлер (1821–1867). «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія». Життєвий і творчий шлях письменника. Бодлер – французький поет другої половини XIX ст., пізній романтик і один із зачинателів символізму. Світогляд і естетичні погляди Бодлера і збірка “Квіти зла». Протиставлення дійсності й ідеалу як семантико-образна вісь збірки]]<br>43. [[Традиційність і своєрідність вирішення проблеми “поет і натовп» у поезії “Альбатрос»|Традиційність і своєрідність вирішення проблеми “поет і натовп» у поезії “Альбатрос». Філігранність поетичної техніки, формальна довершеність і сугестивність вірша “Вечорова гармонія”. Тлумачення предметних образів як “видимих знаків” ідей, почуттів, душевних станів (“Відповідності”)]]<br>44. Контроль навчальних досягнень учнів. Поезія середини 19 ст.<br>45. [[Світоглядно-естетичні зрушення у мистецтві та літературі. Поняття про декаданс. Символізм як літературний напрям|Світоглядно-естетичні зрушення у мистецтві та літературі. Поняття про декаданс. Символізм як літературний напрям останньої третини XIX – початку XX ст. Основні естетичні принципи та поетичне новаторство символістів]]<br>46. [[Поль ВЕРЛÉН (1844–1896). “Поетичне мистецтво” — віршований маніфест символізму|Поль Верлен (1844–1896). .“Поетичне мистецтво” — віршований маніфест символізму. Заперечення в творі раціонально-реалістичного художнього мислення, ствердження принципу спонтанной уяви]]<br> 47. [["Забуті арієти", „Осіння пісня”,“Так тихо серце плаче...” Музичність — важлива ознака віршів Верлена]]<br> 48. [[Артюр РЕМБÓ (1854–1891). Своєрідність творчого розвитку поета .”Моя циганерія”“Відчуття”, “Голосівки”|Артюр Рембо (1854–1891). Своєрідність творчого розвитку поета .”Моя циганерія”<br>“Відчуття”, “Голосівки” — яскравий зразок символістського пошуку „відповідностей” між різними началами життя. Багатство асоціацій при створенні панорами Всесвіту]]<br>49. [[“П’яний корабель” — настрій захопленості вільною волей, насолоди життям анархічного бунту проти усталеної буржуазної дійсності|“П’яний корабель” — настрій захопленості вільною волей, насолоди життям анархічного бунту проти усталеної буржуазної дійсності-емоційне підгрунтя поезій Рембо. Змалювання духовних поривань ліричного героя-відщепенця й мандрівника; прагнення осягнути універсальне буття світу]]<br>50. УРЗМ.Аналіз поетичного твору (П.Верлен.А.Рембо)<br>51. Контроль навчальних досягнень учнів. Поезія на межі 19-20 ст.<br>52. Оновлення європейського роману. Зображення зовнішнього світу крізь призму свідомості з її потрясіннями, імпульсивними реакціями на події та пригодами в романі „Голод” К.Гамсуна. Новаторське висвітлення теми кохання, перебування „природної людини” в лоні природи;неоромантичні та імпресіоністичні тенденції в романі „Пан” К.Гамсуна<br>53. [[Óскар УÁЙЛЬД (1854–1900). Життєвий і творчий шлях письменника. Уайльд — письменник англійського раннього модернізму|Óскар Уайльд (1854–1900). Життєвий і творчий шлях письменника. Уайльд — письменник англійського раннього модернізму. Естетизм Уайльда, імпресіоністичність стилю]]<br>54. [[«Портрет Доріана Грея» — пам’ятка декадентської доби|«Портрет Доріана Грея» — пам’ятка декадентської доби]]<br>55. “Портрет Доріана Грея” як інтелектуальний роман. Головні філософсько-естетичні та моральні проблеми твору: співвідношення краси й моралі, чи може краса бути вільною від моралі, як таке вивільнення діє на особистість<br>56. [[Втілення різних аспектів естетизму в образах Доріана Грея, лорда Генрі та Безіла Голуорда|Втілення різних аспектів естетизму в образах Доріана Грея, лорда Генрі та Безіла Голуорда]]<br>57. Символічні значення портрету.Елементи імпресіоністської техніки. Вальдівські парадокси.<br>58. [[Основні тенденції розвину драматургії XIX ст. “Нова драматургія” та її засадничі принципи.|Основні тенденції розвину драматургії XIX ст. “Нова драматургія” та її засадничі принципи.]]<br>59. [[Гéнрік ÍБСЕН (1828–1906). Життєвий і творчий шлях письменника|Гéнрік Íбсен (1828–1906). Життєвий і творчий шлях письменника. Генрік Ібсен – норвезький письменник, зачинатель європейської “нової драматургії”]]<br> 60. [[“Ляльковий дім” як соціально-психологічна драма|“Ляльковий дім” як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвитку сценічної дії в п’єсі]]<br> 61. [[Показ шляху становлення особистості в долі Нори. Проблема морального максималізму в драмі|Показ шляху становлення особистості в долі Нори.Проблема морального максималізму в драмі. Аналітична композиція п’єси Новаторство Ібсена-драматурга. Роль Ібсена у розвиткові нової європейської драматургії (“ібсенізм”)]]<br>62. [[Джордж Бéрнард ШÓУ (1856–1950). Життєвий і творчий шлях письменника|Джордж Бéрнард Шоу (1856–1950). Життєвий і творчий шлях письменника. “Театральна революція” англійського драматурга Шоу, його “драми ідей”. Шоу й “ібсенізм”]]<br> 63. [[Комедія “Пігмаліон” і давньогрецький міф про Пігмаліона|Комедія “Пігмаліон” і давньогрецький міф про Пігмаліона. Динамізм дії і парадоксальність як невід’ємні риси творчості Шоу]]<br> 64. [[Проблематика й художні особливості твору, його “філологічний конфлікт” і соціально-виховна спрямованість|Проблематика й художні особливості твору, його “філологічний конфлікт” і соціально-виховна спрямованість. Елайза Дулитл, її шлях від мало привабливої квіткарки-кокні до “чарівної леді”. Інтелектуальний характер драматургії Шоу]]<br>65. УРЗМ. Твір-роздум<br>66. Контроль навчальних досягнень учнів.Література на межі 19-20 ст.Оновлення драматургії<br>67. [[Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу для 10 класу]]<br>68. [[Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу в 10 класу]]<br>69-70. Резерв уроків <br><br> <sub>Уроки [[Зарубіжна література|зарубіжної літератури]] онлайн, методичні розробки, [[Гіпермаркет Знань - перший в світі!|календарне планування]], уроки онлайн</sub><br> |
- |
| + | |
- | | + | |
- | '''Планування уроків '''<br>1. [[Тема 1. Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст|Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст., стильове розмаїття літератури.]]<br>2. [[Розквіт реалістичної літератури, його зв'язок із розвитком природничих наук.]] Майстри соціальної прози: Стендаль, О.Бальзак, Г.Флобер, Ч.Діккенс, Генрі Джеймс, Ф.Достоєвський, Л.Толстой, А.Чехов та ін. <br>Роль художньої літератури у культурному та суспільному житті ХІХ ст.<br>3. [[Стендаль (1783-1842). Життєвий і творчий шлях письменника|Стендаль (1783-1842). Життєвий і творчий шлях письменника. Синтез романтизму й реалізму в його творчості]]<br>4. [[Роман «Червоне і чорне», поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації|Роман «Червоне і чорне», поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації]]<br>5. [[Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману|Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману]]<br>6. [[Внутрішня драма героя як наслідок конфлікту з суспільством|Внутрішня драма героя як наслідок конфлікту з суспільством]]<br>7. [[Cвоєрідність втілення теми кохання у романі. Жіночі образи роману|Cвоєрідність втілення теми кохання у романі. Жіночі образи роману]]<br>8. [[Психологізм творчості Стендаля. Композиція твору й символіка його назви|Психологізм творчості Стендаля. Композиція твору й символіка його назви]]<br>9. УРЗМ.Творча робота (усно). Внесення таких змін у зміст твору, аби літературний герой став щасливим
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | 10. [[Тема 3. Оноре де Бальзак (1799—1850). “Гобсeк”|Онорé де БАЛЬЗÁК (1799–1850). “Гобсéк”. Життєвий і творчий шлях письменника. Бальзак і Україна. Бальзак – видатний французький письменник, зачинатель соціального реалістичного роману. Поєднання реалістичних і романтичних елементів у його художній системі. «Людська комедія» – грандіозна енциклопедія життя Франції першої половини XIX ст., її проблематика і структура”<br>]]11. [[Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек». Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей|Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек». Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей]]<br>12. [[Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа й скнари» Гобсека. Описи „матеріального світу”|Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа й скнари» Гобсека. Описи „матеріального світу”]]<br>13. УРЗМ.Твір-роздум на тему „Уособлення влади золота в образі лихваря Гобсека”<br>14. Контроль навчальних досягнень учнів.Французька соціально-психологічна проза 19 ст.<br>15. [[Фéдір ДОСТОЄВСЬКИЙ (1821–1881). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Достоєвського|Фéдір ДОСТОЄВСЬКИЙ (1821–1881). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Достоєвського як одна з вершин російської і всесвітньої літератури. Філософські, етичні й естетичні погляди письменника та їхнє втілення в художніх творах]]<br>16. [[Роман «Злочин і кара» як втілення нового, поліфонічного типу художнього мислення|Роман «Злочин і кара» як втілення нового, поліфонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні й морально-етичні ідеї твору]]
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | 17. [[Суперечливість „теорії Раскольникова”|Суперечливість „теорії Раскольникова”]]<br>18. [[Еволюція образу Раскольнікова і розвінчання теорії сильної особистості, «надлюдини»| Еволюція образу Раскольнікова і розвінчання теорії сильної особистості, «надлюдини»]]<br>19. Розкриття складності та суперечливості духовного світу людини. Система образів роману, значення і символіка його назви.”Сильна особистість” та „маленька людина”<br>20. Ствердження християнських цінностей у творі. Поліфонізм роману
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | 21. [[Лев ТОЛСТÓЙ (1828–1910). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Льва Толстого як найповніший вияв можливостей реалістичної літератури|Лев ТОЛСТÓЙ (1828–1910). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Льва Толстого як найповніший вияв можливостей реалістичної літератури. Духовні й творчі шукання та здобутки письменника]]<br>22. [[„Війна і мир” - історичний і психологічний роман-епопея|„Війна і мир” - історичний і психологічний роман-епопея]]<br>23. [[Основні плани твору: воєнно-історичний, приватно-родинний, авторсько-філософський|Основні плани твору: воєнно-історичний, приватно-родинний, авторсько-філософський]]<br>24. [[Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі Андрія Болконського|Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі Андрія Болконського]]<br>25. [[Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі П’єра Безухова|Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі П’єра Безухова]]<br>26. [[Уособлення ідеалу природної краси в образі Наташі Ростової та духовного аристократизму в образі Марії Болконської|Уособлення ідеалу природної краси в образі Наташі Ростової та духоввного аристократизму в образі Марії Болконської]]<br>27. Філософські роздуми автора про історію, особистість і народ у романі. Символіка пейзажів
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | 28. [[Антóн ЧÉХОВ (1860–1904). Життєвий і творчий шлях письменника|Антóн ЧÉХОВ (1860–1904). Життєвий і творчий шлях письменника]]<br>29. [[Художні особливості оповідань Чехова:роль символічної деталі, психологічного підтексту,відкритого фіналу|Художні особливості оповідань Чехова:роль символічної деталі, психологічного підтексту,відкритого фіналу.”Людина у футлярі”. Зображення трагізму „дрібниць життя” в оповіданнях Чехова]]<br>30. [[„Дама з собачкою”.Викриття штучності дюдських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності|„Дама з собачкою”.Викриття штучності дюдських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності]]<br>31. [[„Скрипка Ротшильда”.Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення|„Скрипка Ротшильда”.Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення]]<br>32. Контроль навчальних досягнень учнів. Російська соціально-психологічна проза 19 ст.<br>33. [[Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії сер. ХІХ ст. Від романтизму до символізму.|Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії сер. ХІХ ст. Від романтизму до символізму]].<br>
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | 34. [[Федір Тютчев (1803-1873)-пізній романтик|Федір Тютчев (1803-1873)-пізній романтик.”Silentium”, ”Іще горить в душі бажання”. Аналіз поезій]]<br>35. [[Змалювання трагізму людського існування на тлі універсального природного життя|Змалювання трагізму людського існування на тлі універсального природного життя.Трагічна забарвленість теми кохання]]<br>36. [[Афанасій Фет (1820-1892)- представник „чистого мистецтва” в російській поезії. „Я прийшов до тебе, мила..”, „Шепіт..ніжний звук зітхання”|Афанасій Фет (1820-1892) — представник „чистого мистецтва” в російській поезії. „Я прийшов до тебе, мила..”, „Шепіт..ніжний звук зітхання”]]<br>37. [[Естетично натхненне переживання, злиття людини зі світом природи, замріяність і схвильованість-характерні риси ліричного героя|Естетично натхненне переживання, злиття людини зі світом природи, замріяність і схвильованість-характерні риси ліричного героя. Музичність поезії і витонченість пейзажних картин у творах Фета]]<br>38. Урок виразного читання поезій А.Фета та Ф.Тютчева<br>39. Урок позакласного читання.Поетичний салон (вірші російських поетів про природу та кохання)<br>
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | 40. [[Волт ВÍТМЕН (1819–1892). Життєвий і творчий шлях письменника. Вітмен – американський поет-новатор|Волт ВÍТМЕН (1819–1892). Життєвий і творчий шлях письменника. Вітмен – американський поет-новатор. Зв’язок його поезії з романтичними традиціями. Історія створення збірки “Листя трави»]]<br> 41. [[Збірка “Листя трави», її провідні теми й мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру)|Збірка “Листя трави», її провідні теми й мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру). “Пісня про себе» – програмовий твір поета.Аналіз лірики поета]]
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | 42. [[Шарль БОДЛÉР (1821–1867). «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія». Життєвий і творчий шлях письменника|Шарль БОДЛÉР (1821–1867). «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія». Життєвий і творчий шлях письменника. Бодлер – французький поет другої половини XIX ст., пізній романтик і один із зачинателів символізму. Світогляд і естетичні погляди Бодлера і збірка “Квіти зла». Протиставлення дійсності й ідеалу як семантико-образна вісь збірки]]<br>43. [[Традиційність і своєрідність вирішення проблеми “поет і натовп» у поезії “Альбатрос»|Традиційність і своєрідність вирішення проблеми “поет і натовп» у поезії “Альбатрос». Філігранність поетичної техніки, формальна довершеність і сугестивність вірша “Вечорова гармонія”. Тлумачення предметних образів як “видимих знаків” ідей, почуттів, душевних станів (“Відповідності”)]]<br>44. Контроль навчальних досягнень учнів. Поезія середини 19 ст.<br>45. [[Світоглядно-естетичні зрушення у мистецтві та літературі. Поняття про декаданс. Символізм як літературний напрям|Світоглядно-естетичні зрушення у мистецтві та літературі. Поняття про декаданс. Символізм як літературний напрям останньої третини XIX – початку XX ст. Основні естетичні принципи та поетичне новаторство символістів]]<br>46. [[Поль ВЕРЛÉН (1844–1896). “Поетичне мистецтво” — віршований маніфест символізму|Поль ВЕРЛÉН (1844–1896). .“Поетичне мистецтво” — віршований маніфест символізму. Заперечення в творі раціонально-реалістичного художнього мислення, ствердження принципу спонтанной уяви]]<br> 47. [["Забуті арієти", „Осіння пісня”,“Так тихо серце плаче...” Музичність — важлива ознака віршів Верлена]]<br> 48. [[Артюр РЕМБÓ (1854–1891). Своєрідність творчого розвитку поета .”Моя циганерія”“Відчуття”, “Голосівки”|Артюр РЕМБÓ (1854–1891). Своєрідність творчого розвитку поета .”Моя циганерія”<br>“Відчуття”, “Голосівки” — яскравий зразок символістського пошуку „відповідностей” між різними началами життя. Багатство асоціацій при створенні панорами Всесвіту]]<br>49. [[“П’яний корабель” — настрій захопленості вільною волей, насолоди життям анархічного бунту проти усталеної буржуазної дійсності|“П’яний корабель” — настрій захопленості вільною волей, насолоди життям анархічного бунту проти усталеної буржуазної дійсності-емоційне підгрунтя поезій Рембо. Змалювання духовних поривань ліричного героя-відщепенця й мандрівника; прагнення осягнути універсальне буття світу]]<br>50. УРЗМ.Аналіз поетичного твору (П.Верлен.А.Рембо)<br>51. Контроль навчальних досягнень учнів. Поезія на межі 19-20 ст.<br>52. Оновлення європейського роману. Зображення зовнішнього світу крізь призму свідомості з її потрясіннями, імпульсивними реакціями на події та пригодами в романі „Голод” К.Гамсуна. Новаторське висвітлення теми кохання, перебування „природної людини” в лоні природи;неоромантичні та імпресіоністичні тенденції в романі „Пан” К.Гамсуна<br>53. [[Óскар УÁЙЛЬД (1854–1900). Життєвий і творчий шлях письменника. Уайльд — письменник англійського раннього модернізму|Óскар УÁЙЛЬД (1854–1900). Життєвий і творчий шлях письменника. Уайльд — письменник англійського раннього модернізму. Естетизм Уайльда, імпресіоністичність стилю]]<br>54. [[«Портрет Доріана Грея» — пам’ятка декадентської доби|«Портрет Доріана Грея» — пам’ятка декадентської доби]]<br>55. “Портрет Доріана Грея” як інтелектуальний роман. Головні філософсько-естетичні та моральні проблеми твору: співвідношення краси й моралі, чи може краса бути вільною від моралі, як таке вивільнення діє на особистість<br>56. [[Втілення різних аспектів естетизму в образах Доріана Грея, лорда Генрі та Безіла Голуорда|Втілення різних аспектів естетизму в образах Доріана Грея, лорда Генрі та Безіла Голуорда]]<br>57. Символічні значення портрету.Елементи імпресіоністської техніки. Вальдівські парадокси.<br>58. [[Основні тенденції розвину драматургії XIX ст. “Нова драматургія” та її засадничі принципи.|Основні тенденції розвину драматургії XIX ст. “Нова драматургія” та її засадничі принципи.]]
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | 59. [[Гéнрік ÍБСЕН (1828–1906). Життєвий і творчий шлях письменника|Гéнрік ÍБСЕН (1828–1906). Життєвий і творчий шлях письменника. Генрік Ібсен – норвезький письменник, зачинатель європейської “нової драматургії”]]<br> 60. [[“Ляльковий дім” як соціально-психологічна драма|“Ляльковий дім” як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвитку сценічної дії в п’єсі]]<br> 61. [[Показ шляху становлення особистості в долі Нори. Проблема морального максималізму в драмі|Показ шляху становлення особистості в долі Нори.Проблема морального максималізму в драмі. Аналітична композиція п’єси Новаторство Ібсена-драматурга. Роль Ібсена у розвиткові нової європейської драматургії (“ібсенізм”)]]
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | 62. [[Джордж Бéрнард ШÓУ (1856–1950). Життєвий і творчий шлях письменника|Джордж Бéрнард ШÓУ (1856–1950). Життєвий і творчий шлях письменника. “Театральна революція” англійського драматурга Шоу, його “драми ідей”. Шоу й “ібсенізм”]]<br> 63. [[Комедія “Пігмаліон” і давньогрецький міф про Пігмаліона|Комедія “Пігмаліон” і давньогрецький міф про Пігмаліона. Динамізм дії і парадоксальність як невід’ємні риси творчості Шоу]]<br> 64. [[Проблематика й художні особливості твору, його “філологічний конфлікт” і соціально-виховна спрямованість|Проблематика й художні особливості твору, його “філологічний конфлікт” і соціально-виховна спрямованість. Елайза Дулитл, її шлях від мало привабливої квіткарки-кокні до “чарівної леді”. Інтелектуальний характер драматургії Шоу]]
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | 65. УРЗМ. Твір-роздум<br>66. Контроль навчальних досягнень учнів.Література на межі 19-20 ст.Оновлення драматургії<br>67. [[Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу для 10 класу]]<br>68. [[Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу в 10 класу]]<br>69-70. Резерв уроків <br>
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | <br>
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | Повний перелік шкільної програми: біологія, українська мова та література, [[Заглавная страница|зарубіжна література]]...<br>
| + | |
- |
| + | |
- | | + | |
- | <br>
| + | |
- |
| + | |
| | | |
| '''<u>Зміст уроку</u>''' | | '''<u>Зміст уроку</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] конспект уроку і опорний каркас | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] конспект уроку і опорний каркас |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] презентація уроку | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] презентація уроку |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] акселеративні методи та інтерактивні технології | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] акселеративні методи та інтерактивні технології |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] закриті вправи (тільки для використання вчителями) |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] оцінювання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] оцінювання |
| | | |
| '''<u>Практика</u>''' | | '''<u>Практика</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] задачі та вправи,самоперевірка | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] задачі та вправи,самоперевірка |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] практикуми, лабораторні, кейси | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] практикуми, лабораторні, кейси |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] домашнє завдання | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] домашнє завдання |
| | | |
| '''<u>Ілюстрації</u>''' | | '''<u>Ілюстрації</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] реферати | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] реферати |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] фішки для допитливих | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] фішки для допитливих |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] шпаргалки | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] шпаргалки |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати |
| | | |
| '''<u>Доповнення</u>''' | | '''<u>Доповнення</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ) |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] підручники основні і допоміжні | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] підручники основні і допоміжні |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] тематичні свята, девізи | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] тематичні свята, девізи |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] статті | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] статті |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] національні особливості | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] національні особливості |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] словник термінів | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] словник термінів |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] інше | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] інше |
| | | |
| '''<u>Тільки для вчителів</u>''' | | '''<u>Тільки для вчителів</u>''' |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/Idealny_urok.html ідеальні уроки] |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] календарний план на рік | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] календарний план на рік |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] методичні рекомендації | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] методичні рекомендації |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] програми | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] програми |
- | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] | + | [[Image:1236084776 kr.jpg|10x10px|1236084776 kr.jpg]] [http://xvatit.com/forum/ обговорення] |
| + | |
| + | <br> <br> Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, [http://xvatit.com/index.php?do=feedback напишите нам]. |
| | | |
- | <br> | + | Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - [http://xvatit.com/forum/ Образовательный форум].<br> |
Текущая версия на 07:28, 23 августа 2012
Світова література 10 клас знайомить учнів з періодом розквіту реалізму в світовій літературі, а також з такими течіями, як натуралізм, імпресіонізм та символізм. Конспекти уроків, реферати, презентації, кросворди, практикуми, лабораторні, кейси та багато інших цікавих матеріалів зі світової літератури – це все ти знайдеш лише на Гіпермаркеті Знань !
Гіпермаркет знань>>Зарубіжна література>>Зарубіжна література 10 клас 1. Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст., стильове розмаїття літератури. 2. Розквіт реалістичної літератури, його зв'язок із розвитком природничих наук. Майстри соціальної прози: Стендаль, О.Бальзак, Г.Флобер, Ч.Діккенс, Генрі Джеймс, Ф.Достоєвський, Л.Толстой, А.Чехов та ін. Роль художньої літератури у культурному та суспільному житті ХІХ ст. 3. Стендаль (1783-1842). Життєвий і творчий шлях письменника. Синтез романтизму й реалізму в його творчості 4. Роман «Червоне і чорне», поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації 5. Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману 6. Внутрішня драма героя як наслідок конфлікту з суспільством 7. Cвоєрідність втілення теми кохання у романі. Жіночі образи роману 8. Психологізм творчості Стендаля. Композиція твору й символіка його назви 9. УРЗМ.Творча робота (усно). Внесення таких змін у зміст твору, аби літературний герой став щасливим 10. Онорé де Бальзак (1799–1850). “Гобсéк”. Життєвий і творчий шлях письменника. Бальзак і Україна. Бальзак – видатний французький письменник, зачинатель соціального реалістичного роману. Поєднання реалістичних і романтичних елементів у його художній системі. «Людська комедія» – грандіозна енциклопедія життя Франції першої половини XIX ст., її проблематика і структура” 11. Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек». Проблема уявних і справжніх життєвих цінностей 12. Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа й скнари» Гобсека. Описи „матеріального світу” 13. УРЗМ.Твір-роздум на тему „Уособлення влади золота в образі лихваря Гобсека” 14. Контроль навчальних досягнень учнів.Французька соціально-психологічна проза 19 ст. 15. Фéдір Достоєвський (1821–1881). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Достоєвського як одна з вершин російської і всесвітньої літератури. Філософські, етичні й естетичні погляди письменника та їхнє втілення в художніх творах 16. Роман «Злочин і кара» як втілення нового, поліфонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні й морально-етичні ідеї твору 17. Суперечливість „теорії Раскольникова” 18. Еволюція образу Раскольнікова і розвінчання теорії сильної особистості, «надлюдини» 19. Розкриття складності та суперечливості духовного світу людини. Система образів роману, значення і символіка його назви.”Сильна особистість” та „маленька людина” 20. Ствердження християнських цінностей у творі. Поліфонізм роману 21. Лев Толстой (1828–1910). Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Льва Толстого як найповніший вияв можливостей реалістичної літератури. Духовні й творчі шукання та здобутки письменника 22. „Війна і мир” - історичний і психологічний роман-епопея 23. Основні плани твору: воєнно-історичний, приватно-родинний, авторсько-філософський 24. Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі Андрія Болконського 25. Засоби змалювання „діалектики душі”.Втілення різних шляхів пошуків сенсу буття в долі П’єра Безухова 26. Уособлення ідеалу природної краси в образі Наташі Ростової та духоввного аристократизму в образі Марії Болконської 27. Філософські роздуми автора про історію, особистість і народ у романі. Символіка пейзажів 28. Антóн Чехов (1860–1904). Життєвий і творчий шлях письменника 29. Художні особливості оповідань Чехова:роль символічної деталі, психологічного підтексту,відкритого фіналу.”Людина у футлярі”. Зображення трагізму „дрібниць життя” в оповіданнях Чехова 30. „Дама з собачкою”.Викриття штучності дюдських почуттів, проявів бездуховності й вульгарності 31. „Скрипка Ротшильда”.Змалювання психологічно складних прагнень героїв до духовного самовиявлення 32. Контроль навчальних досягнень учнів. Російська соціально-психологічна проза 19 ст. 33. Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії сер. ХІХ ст. Від романтизму до символізму. 34. Федір Тютчев (1803-1873)-пізній романтик.”Silentium”, ”Іще горить в душі бажання”. Аналіз поезій 35. Змалювання трагізму людського існування на тлі універсального природного життя.Трагічна забарвленість теми кохання 36. Афанасій Фет (1820-1892) — представник „чистого мистецтва” в російській поезії. „Я прийшов до тебе, мила..”, „Шепіт..ніжний звук зітхання” 37. Естетично натхненне переживання, злиття людини зі світом природи, замріяність і схвильованість-характерні риси ліричного героя. Музичність поезії і витонченість пейзажних картин у творах Фета 38. Урок виразного читання поезій А.Фета та Ф.Тютчева 39. Урок позакласного читання.Поетичний салон (вірші російських поетів про природу та кохання) 40. Волт Вітмен (1819–1892). Життєвий і творчий шлях письменника. Вітмен – американський поет-новатор. Зв’язок його поезії з романтичними традиціями. Історія створення збірки “Листя трави» 41. Збірка “Листя трави», її провідні теми й мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру). “Пісня про себе» – програмовий твір поета.Аналіз лірики поета 42. Шарль Бодлер (1821–1867). «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія». Життєвий і творчий шлях письменника. Бодлер – французький поет другої половини XIX ст., пізній романтик і один із зачинателів символізму. Світогляд і естетичні погляди Бодлера і збірка “Квіти зла». Протиставлення дійсності й ідеалу як семантико-образна вісь збірки 43. Традиційність і своєрідність вирішення проблеми “поет і натовп» у поезії “Альбатрос». Філігранність поетичної техніки, формальна довершеність і сугестивність вірша “Вечорова гармонія”. Тлумачення предметних образів як “видимих знаків” ідей, почуттів, душевних станів (“Відповідності”) 44. Контроль навчальних досягнень учнів. Поезія середини 19 ст. 45. Світоглядно-естетичні зрушення у мистецтві та літературі. Поняття про декаданс. Символізм як літературний напрям останньої третини XIX – початку XX ст. Основні естетичні принципи та поетичне новаторство символістів 46. Поль Верлен (1844–1896). .“Поетичне мистецтво” — віршований маніфест символізму. Заперечення в творі раціонально-реалістичного художнього мислення, ствердження принципу спонтанной уяви 47. "Забуті арієти", „Осіння пісня”,“Так тихо серце плаче...” Музичність — важлива ознака віршів Верлена 48. Артюр Рембо (1854–1891). Своєрідність творчого розвитку поета .”Моя циганерія” “Відчуття”, “Голосівки” — яскравий зразок символістського пошуку „відповідностей” між різними началами життя. Багатство асоціацій при створенні панорами Всесвіту 49. “П’яний корабель” — настрій захопленості вільною волей, насолоди життям анархічного бунту проти усталеної буржуазної дійсності-емоційне підгрунтя поезій Рембо. Змалювання духовних поривань ліричного героя-відщепенця й мандрівника; прагнення осягнути універсальне буття світу 50. УРЗМ.Аналіз поетичного твору (П.Верлен.А.Рембо) 51. Контроль навчальних досягнень учнів. Поезія на межі 19-20 ст. 52. Оновлення європейського роману. Зображення зовнішнього світу крізь призму свідомості з її потрясіннями, імпульсивними реакціями на події та пригодами в романі „Голод” К.Гамсуна. Новаторське висвітлення теми кохання, перебування „природної людини” в лоні природи;неоромантичні та імпресіоністичні тенденції в романі „Пан” К.Гамсуна 53. Óскар Уайльд (1854–1900). Життєвий і творчий шлях письменника. Уайльд — письменник англійського раннього модернізму. Естетизм Уайльда, імпресіоністичність стилю 54. «Портрет Доріана Грея» — пам’ятка декадентської доби 55. “Портрет Доріана Грея” як інтелектуальний роман. Головні філософсько-естетичні та моральні проблеми твору: співвідношення краси й моралі, чи може краса бути вільною від моралі, як таке вивільнення діє на особистість 56. Втілення різних аспектів естетизму в образах Доріана Грея, лорда Генрі та Безіла Голуорда 57. Символічні значення портрету.Елементи імпресіоністської техніки. Вальдівські парадокси. 58. Основні тенденції розвину драматургії XIX ст. “Нова драматургія” та її засадничі принципи. 59. Гéнрік Íбсен (1828–1906). Життєвий і творчий шлях письменника. Генрік Ібсен – норвезький письменник, зачинатель європейської “нової драматургії” 60. “Ляльковий дім” як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвитку сценічної дії в п’єсі 61. Показ шляху становлення особистості в долі Нори.Проблема морального максималізму в драмі. Аналітична композиція п’єси Новаторство Ібсена-драматурга. Роль Ібсена у розвиткові нової європейської драматургії (“ібсенізм”) 62. Джордж Бéрнард Шоу (1856–1950). Життєвий і творчий шлях письменника. “Театральна революція” англійського драматурга Шоу, його “драми ідей”. Шоу й “ібсенізм” 63. Комедія “Пігмаліон” і давньогрецький міф про Пігмаліона. Динамізм дії і парадоксальність як невід’ємні риси творчості Шоу 64. Проблематика й художні особливості твору, його “філологічний конфлікт” і соціально-виховна спрямованість. Елайза Дулитл, її шлях від мало привабливої квіткарки-кокні до “чарівної леді”. Інтелектуальний характер драматургії Шоу 65. УРЗМ. Твір-роздум 66. Контроль навчальних досягнень учнів.Література на межі 19-20 ст.Оновлення драматургії 67. Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу для 10 класу 68. Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу в 10 класу 69-70. Резерв уроків
Уроки зарубіжної літератури онлайн, методичні розробки, календарне планування, уроки онлайн
Зміст уроку
конспект уроку і опорний каркас
презентація уроку
акселеративні методи та інтерактивні технології
закриті вправи (тільки для використання вчителями)
оцінювання
Практика
задачі та вправи,самоперевірка
практикуми, лабораторні, кейси
рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський
домашнє завдання
Ілюстрації
ілюстрації: відеокліпи, аудіо, фотографії, графіки, таблиці, комікси, мультимедіа
реферати
фішки для допитливих
шпаргалки
гумор, притчі, приколи, приказки, кросворди, цитати
Доповнення
зовнішнє незалежне тестування (ЗНТ)
підручники основні і допоміжні
тематичні свята, девізи
статті
національні особливості
словник термінів
інше
Тільки для вчителів
ідеальні уроки
календарний план на рік
методичні рекомендації
програми
обговорення
Если у вас есть исправления или предложения к данному уроку, напишите нам.
Если вы хотите увидеть другие корректировки и пожелания к урокам, смотрите здесь - Образовательный форум.
|